کد خبر: ۲۶۹۵۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
دکتر احساني رئيس کميته آموزش فدراسيون ادعا مي‌ کند حرف هاي کي‌روش در مورد اينکه او گفته بود، اعضاي کميته فني فدراسيون فوتبال جلسه تشکيل داده بودند تا وينگادا را به دار بياويزند، درست نيست.

به گزارش پایگاه 598، احسانی در این باره به "ورزش سه" گفت: من اصلا حرف های آقای کی‌روش را قبول ندارم، ما در جلسه ای که حدود 3 هفته پیش برگزار شد حرف هایمان را زدیم و نظرات ایشان را شنیدیم. بعد هم در جلسه هر کسی نظری داشت، ما هیچ وقت مغرضانه در مورد رفتن یا ماندن وینگادا حرف نزدیم و فقط چیزی که فکر کردیم صلاح فوتبال است را گفتیم. به همین دلیل من فکر می‌ کنم حرف های آقای کی‌روش درست نیست.

او ادعا می‌ کند کی‌روش زبان انگلیسی را به خوبی بلد نیست: کی‌روش زبان انگلیسی را به خوبی بلد نیست و شاید حرف دیگری می‌ خواسته بزند و تعبیر اشتباهی از آن شده است. همه می‌ دانند که ما هیچ وقت مغرضانه در مورد وینگادا حرفی نزدیم و من فکر می‌ کنم حرف های سرمربی تیم‌ملی به اشتباه ترجمه شده است.

احسانی بین وینگادا و کرانچار وینگادا را گزینه بهتری برای مربیگری در تیم امید می‌ داند: من یک رای دارم و رای من روی مربیان ایرانی است اما فکر می‌ کنم اگر کسی قرار باشد کرانچار به عنوان مربی تیم‌ملی انتخاب شود همان وینگادا بهتر است ما زمان زیادی نداریم و شناخت وینگادا از تیم بهتر است. شاید اگر روز اول قرار بود یکی انتخاب شود، کرانچار گزینه بهتری بود ولی در شرایط فعلی من صلاح نمی‌ دانم که او سرمربی تیم‌ملی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها