کد خبر: ۲۶۹۴۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در مورد استقبال کم‌شور از نمایشگاه مطبوعات امسال گفت: به طور یقین اطلاع‌رسانی در استقبال مردم از نمایشگاه نقش دارد و تصور می‌کنم که استقبال کم شور امسال به علت عدم اطلاع‌رسانی مناسب بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سیداحمد موسوی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: اگر رسانه‌ها نباشند ما قطعاً احساس کمبود خواهیم کرد و هویت انسان شکل نمی‌گیرد و ارتباطات آن خوب تعریف نمی‌شود. این امر موجب می‌شود که آینده مبهم شود.

وی با بیان اینکه این رسانه‌ها هستند که در جامعه ایجاد پیوستگی می‌کنند، و روحیه نوع‌دوستی را  ترویج می‌دهند، گفت: وظیفه ما است که در فرصتی که پیش آمده خدمت اصحاب رسانه برسیم و از آنها تشکر کنیم.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در مورد نمایشگاه مطبوعات امسال گفت: نمایشگاه فرصتی است که همه دوستان دور هم جمع شوند و از تجارب یکدیگر استفاده و برای آینده خود برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: نمایشگاه محل تبادل افکار است محلی است که تمرین می‌کنیم همه دیدگاه‌ها و سلایق را کنار هم بچینیم و بسیار ضروری است که بتوانیم در کنار هم قرار گرفتن را بیاموزیم.

موسوی با بیان اینکه نمایشگاه امسال شور و حال سال‌های گذشته را ندارد، گفت: فکر می‌کنم بخشی از این امر به نوع اطلاع‌رسانی بازگردد اگر اطلاع‌رسانی بود قطعاً مردم از نمایشگاه استقبال می‌کنند به طور مثال نمایشگاه کتاب خیلی پرشور برگزار می‌شود چون در مورد آن اطلاع‌رسانی به خوبی انجام می‌شود و دانشگاهیان اساتید، دانشجویان و عامه مردم از آن استقبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تصور نمی‌کنم ارزش نمایشگاه مطبوعات کمتر از نمایشگاه کتاب باشد و اگر در این ارتباط خوب اطلاع‌رسانی شود قطعاً مردم استقبال مناسبی از آن خواهند داشت.

به گفته دبیرکل جمعیت هلال‌احمر یکی از علل استقبال کم مردم از نمایشگاه مطبوعات امسال وجود شبکه‌های مجازی است  که این احساس را در مردم به وجود آورده که اطلاعات را خودشان به دست می‌آورند.

وی در مورد خبرگزاری فارس و عملکرد این رسانه نیز خاطرنشان کرد: بدون تعارف بگویم که خبرگزاری فارس از رسانه‌هایی است که من هر روز آن را مرور می‌کنم و حتی آدرس آن را در «علاقه‌هایم» ذخیره کرده‌ام تا از مطالب جامع و اطلاعات ناب و دقیق‌اش استفاده کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها