کد خبر: ۲۶۹۴۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
عضو جدا شده سازمان منافقین با حضور در غرفه خبرگزاری فارس:
مریم سنجابی عضو جدا شده سازمان منافقین که چند سالی است از این سازمان جدا شده و به کشورش برگشته است امروز با حضور در نمایشگاه مطبوعات ابراز شگفت زدگی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مریم سنجابی عضو جدا شده سازمان منافقین که چند سالی است از این سازمان جدا شده و به کشورش آمده است امروز با حضور در نمایشگاه مطبوعات ابراز شگفت زدگی کرد و گفت: آنقدر ما روزهای خفقان را دور از وطن احساس کردیم و با گوشت و پوست و استخوان مان لمس کرده ایم که واقعا معنای آزادی در ایران را بهتر از هر کسی می‌توانیم بچشیم.

سنجابی افزود: الان شما مشاهده می‌کنید که ابران امن ترین کشور خاورمیانه است و این درحالی است که سوریه، عراق، لبنان و .... به نوعی درگیر تروریسم و گروه‌هایی مانند داعش هستند اما ما در کشورمان راحت و آزادانه مشغول زندگی روزه مره هستیم. اگر چه مردم ما بعضا با مشکلات اقتصادی رو به رو هستند اما واقعا طعم ناامنی را نمی‌چشند.

عضو جدا شده سازمان منافقین با ابراز خوشحالی از رهایی شش عضو دیگر از این سازمان تروریستی طی دو ماه گذشته بیان داشت: امیدوارم روزی برسد که هر کسی می‌خواهد از این سازمان به راحتی جدا شود. من هر بار که می شنوم کسی از آنجا رها شده واقعا در دل احساس شعف می‌کنم.

وی با اشاره به فضای بسته و بدون آزادی پادگان اشرف گفت: اکنون بسیاری از افراد در کمپ لیبرتی می‌خواهند حتی به یک کشور دیگر سفر کنند آن هم به دلیل بیماری ها و مشکلاتی که دارند اما با مخالفت شدید مسئولان این پادگان روبه برو هستند و به هیچ وجه اجازه خروج ندارند.

سنجابی ادامه داد: امیدوارم تحت نظارت مجامع بین المللی و نهادهای حمایت از حقوق بشر راه نجاتی هم برای این افراد پیدا شود.

وی با اشاره به اوضاع زندگی‌خود در کشورش ایران اظهار داشت: من روزهای خوبی را سپری می‌کنم. اگر چه بیست سال از بهترین روهای عمرم را به فنا دادم اما امیدورام بتوانم از بقیه عمرم با یک زندگی ارام در ایران لذت ببرم.

عضو جدا شده سازمان منافقین در پایان خاطر نشان کرد: من چند دفعه ای به نمایشگاه کتاب و دیگر نمایشگاه ها رفته بودم اما از فضای نمایشگاه مطبوعات خیلی خوشم آمده و این اولین بار است که به اینجا می‌آیم. اصلا نمی توانستم تصور کنم اینقدر فضای با نشاطی باشد که مطبوعات مختلف با افکار مختلف و بعضا متفاوتشان اینگونه در کنار هم فعالیت می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها