کد خبر: ۲۶۹۲۰۱
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
صحبت هاي مهدي تاج در مورد مهرداد پولادي، واکنش تند چپ پاي الشحانيه را به دنبال داشت: «تو و دوستانت در سازمان لیگ پدر فوتبال را درآوردید.»
به گزارش پایگاه 598، مهرداد پولادي بعد از مدت ها، سکوت خود را شکست و عليه صحبت هاي مهدي تاج در برنامه 90 موضع گرفت.

 

پولادي گفت: «نمي دانم اين آقاي تاج چرا دوست دارد در مورد همه چيز نظر بدهد. مگر رييس فدراسيون است يا سرمربي تيم ملي که در مورد من صحبت مي کند؟ وقتي در جريان نيست بهتر است که حرف نزند و به من نگويد که چکار کنم و چکار نکنم.»

 

پولادي صحبت هايش را اينگونه ادامه مي دهد:« آقاي تاج، تو و ديگر دوستانت در سازمان ليگ چند بار مصاحبه کرديد و در مورد من و آينده ام هر چه دلتان خواست گفتيد. مي خواهم بگويم که شما در مقامي نيستيد که بخواهي در مورد من حرف بزنيد و برايم تعيين تکليف کنيد. خودم بايد در مورد آينده ام تصميم بگيرم نه شما و دوستانتان.»

 

انتقاد پولادي از تاج ادامه دارد: «تو و دوستانت در سازمان ليگ پدر اين فوتبال را در آورده ايد. طوري کار کرده ايد که مردم از فوتبال زده شده اند. تعداد تماشاگران را ببينيد، به دو هزار نفر رسيده است و در اين ميان فکر مي کنم شما مقصر اصلي هستيد. با آن برنامه هاي تان. آقاي تاج، شما بهتر است از فوتبال برويد تا اين رشته پرطرفدار بيشتر از اين نابود نشود.»

ورزش سه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها