کد خبر: ۲۶۹۱۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۳

دیه‌گو سیمئونه شب گذشته در مراسم اهدای جوایز به برترین‌های فصل گذشته لالیگا از سوی نشریه مارکا، جایزه میگل مونیوز را به عنوان بهترین سرمربی فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا دریافت کرد.

او در این مراسم به خبرنگاران گفت: ما می‌خواهیم در همان چارچوب کاری که فصل گذشته داشتیم به کار خود ادامه دهیم. پله پله پیش رفتن رویکرد ما در این فصل است که البته می‌توان از این رویکرد در شغل‌های بسیار دیگری هم استفاده کرد. اگر سخت تلاش کنی، موفقیت به دنبالش می‌‌آید.

سیمئونه افزود: از زمانی که من به اتلتیکومادرید آمده‌ام همه حامی‌ام بوده‌اند. ما در حال دستیابی به اهداف بسیار مهمی هستیم و می‌دانیم که با سختکوشی امکانش هست که به شیوه‌های مختلف رقابت کنی. با تلاش فراوان به چیزهای زیادی می‌توان دست پیدا کرد.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو در پاسخ به این سؤال که تیمش برای این فصل چه اهدافی را در نظر دارد، اعتراف کرد که نمی‌تواند قول دفاع از عنوان قهرمانی را که فصل گذشته کسب کردند، بدهد. وی تصریح کرد: نمی‌توانم ضمانت کنم که بتوانیم موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کنیم. این فصل رقبای اصلی ما در لالیگا سویا و والنسیا هستند اگرچه دیگر تیم‌ها هم می‌توانند وارد این رقابت شوند. من با انرژی زندگی می‌کنم. تکرار افتخاراتی که در فصول گذشته کسب کرده‌ایم بسیار سخت است اما امیدواریم که در همان مسیر به راه‌مان ادامه دهیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها