کد خبر: ۲۶۹۰۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
وکیل دایی می گوید: اشخاص زیادی در این مدت پادر میانی کردند اما علی آقا مصمم است که حکم آقای مایلی کهن اجرا شود.

به گزارش پایگاه 598، وکیل دایی در باره آخرین وضعیت پرونده شکایت وزیر ورزش از سرمربی سابق پرسپولیس و رحیمی گفت: این پرونده در شعبه دو بازپرسی دادگاه فرهنگ و رسانه در جریان است و نمی توانم در حال حاضر در خصوص محتویات این شکایت و ادله موکلینم صحبت کنم اما به طور کلی باید عرض کنم مدارک لازم برای دفاع از خودمان را داریم که این مدارک شامل افراد و مصاحبه های وزیر در رسانه ها است.

 

پیش بین که وکالت رحیمی مدیر عامل سابق پرسپولیس را هم در این پرونده بر عهده دارد گفت: وزیر مدعی است که به رحیمی نگفته دایی را برکنار کند، در صورتی که جناب رحیمی مدارک کافی در این باره را به بازپرس پرونده ارائه داده اند.

 

پیش بین درباره وساطت افراد برای پس گیری شکایت دایی از مایلی کهن تا اینکه مربی سابقش به زندان نرود نیز اینگونه توضیح داد: اشخاص زیادی در این مدت پادر میانی کردند اما علی آقا مصمم است تا این حکم اجرا شود. دلیل این پافشاری هم رفتار گذشته مایلی کهن است، چرا که در این سال‌ها  دایی هر بار از شکایتش صرف‌نظر کرده این آقا دوباره به مصاحبه علیه موکل من اقدام و به نشر اکاذیب پرداخته است. واقعا چرا و به چه دلیلی باید از این شکایت صرف نظر کنیم وقتی چند بار شاهد چنین رفتاری از سوی مایلی کهن هستیم؟

 

در همین رابطه وکیل دایی عنوان داشت اگر محمد مایلی کهن پس از گذراندن دوران محکومیتش مجداد علیه دایی مصاحبه ای انجام دهد، بار دیگر از او شکایت خواهند کرد.

 

در صورت تکرار رویه سابق از سوی مایلی کهن و شکایت دایی از مربی سابق تیم ملی، این‌بار محکومیت مایلی کهن تشدید خواهد شد و احتمال حبس شش ماه تا 2 سال در انتظار وی خواهد بود.
 

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها