کد خبر: ۲۶۸۹۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۰ آبان ۱۳۹۳


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش – عادل فردوسی پور در برنامه 90 این هفته از دو پیشکسوت بلند آوازه باشگاه پرسپولیس دعوت کرده بود تا از آنها در رابطه با علل بازیکن سالاری و پر رنگ شدن آن در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال رهنمود بگیرد. حسین کلانی مهاجم تحصیلکرده و متشخص سالهای دور پرسپولیس و همچنین حمید جاسمیان معروف به سیم خاردار، میهمانان این برنامه بودند.

چیزی که در کلام این دو عزیز دیده می شد ادب و متانت و افتادگی آنها بود، که حتی در خطاب دادن یکدیگر کاملا مشخص بود. صحبت های ارزشمندی که یقینا از دهان هر فوتبالیستی که متعلق به آن نسل باشد به همین صورت گفته می شود. توجه به ریشه های این اتفاق، از جمله مسائل فرهنگی، عدم توجه مربیان پایه و بالاتر به این بخش از آموزش بازیکنان و البته توجه به این مساله که رابطه و مطالبات باشگاه و بازیکن در تمام حیطه ها باید امری دو طرفه و تعریف شده باشد از اهم صحبت های دو پيشكوست فوتبال ايران بود.

امیدواریم تا زمانی که این عزیزان و سایر پیشکسوتان قدیمی، چه آبی و چه قرمز و سایر این یزرگان را چنان گوهری در میانمان داریم، از تجربیاتشان استفاده کنیم و در زمینه الگوسازی فرهنگی برای نسل جوان فوتبال کوشا باشیم تا دیگر شاهد صحنه های زشتی، چون لگد زدن به تابلوهای تبلیغاتی، پس زدن دست مربی و اعتراض به تصمیمات کادر فنی نباشیم. یقینا این وظیفه ای است که بر دوش تمامی اهالی فوتبال از جمله مدیران، مربیان، رسانه و تماشاگران سنگینی می کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها