کد خبر: ۲۶۸۷۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۹ آبان ۱۳۹۳
در آستانه بازی حساس دربی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از بدترین توهین ها به یکدیگر دریغ نمی کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بعد از گل بدی که سوشا مکانی از گسترش فولاد خورد، وحید قلیج وارد معرکه شد و گفت: «او اینطور گل خوردن‌ها را از مربی‌اش یاد گرفته که خودش از این سابقه‌ها دارد. هواداران قدیمی پرسپولیس خوب یادشان است که مربی سوشا در جوانی چه اشتباهاتی مرتکب می‌شد و اوج آن در بازی با تیم نیسان ژاپن بود که باعث شکست پرسپولیس شد و اشک هواداران را درآورد. ‌آن وقت انتظار دارید این مربی چه چیزی یاد شاگردانش بدهد؟! تیم بزرگ جای مربیان بزرگ است نه مربیانی با آن گذشته فراموش نشدنی.»

 

نادر باقری هم در واکنش به قلیچ گفت: «بهتر است هر کسی دلش می خواهد حرف بزند به غیر از این یک نفر! انگار آقای قلیچ از خاطرشان رفته که خودشان چه کیفیتی در پرسپولیس داشتند. مثل اینکه از یادشان رفته پرسپولیسی ها از دست این آقا چه می کشیدند. در اواخر دهه 60 بود که در یک بازی، پرسپولیس باید حریفش را شکست می داد اما در دقیقه 80 همین آقای قلیچ یک گل لایی دریافت کرد. همان گل باعث باخت پرسپولیس و آبروریزی شد. در آن سال علی پروین که سرمربی تیم بود از قلیچ و بهروز سلطانی به صورت یک بازی در میان استفاده می کرد اما وقتی قلیچ چنین گل بدی دریافت کرد، همه طرفداران پرسپولیس، پروین را التماس می کردند دیگر به قلیچ بازی ندهد و همین اتفاق هم افتاد. پروین حتی مجبور شد در مصاحبه ای بگوید نقطه ضعف قلیچ این است که خیلی دیر، گرم می شود!»

 

توجه کنید لطفا؛ پیشکسوتان پرسپولیس که باید چراغ راه بازیکنان جوان باشند و به آنها درس متانت بدهند، خودشان از بلبشوی فعلی فرصتی ساخته‌اند برای صاف کردن کدورت‌های 30 ساله!

 

آیا با این وضعیت می‌شود از بازیکنان تازه وارد انتظار داشت رفتاری محترمانه و معقول داشته باشند؟ وقتی بزرگترها چنین می‌کنند، از کوچکترها چه توقعی می‌توان داشت؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها