کد خبر: ۲۶۸۷۵
زمان انتشار: ۰۰:۱۷     ۲۷ آبان ۱۳۹۰
وبسایت ارگان رسانه ای صهیونیست ها نوشت؛
عبور مردم ایران از موانعی همچون کودتا، جنگ و تحریم با تکیه بر همبستگی ملی و خودباوری، دشمنان را سردرگم و نگران کرده است. یک روز تهدید به تهاجم نظامی می کنند، روز دیگر بر فشار تحریم می افزایند و آخر سر، نسبت به عواقب اقدامات خصمانه خود اظهار تردید می کنند.



اظهارات مسئول نظارت بر تحریم ها در وزارت خزانه داری آمریکا در مورد تحریم های ضد ایرانی نشان از این دارد که آمریکا هنوز برنامه مدون و منسجمی برای اعمال فشار علیه ایران نداشته و به دنبال قدم گذاشتن در مسیری است که خود از نتیجه و عواقب آن خبر ندارد!
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت صهیونیستی رادیو اسرائیل پنج شنبه 17نوامبر(26 آبان) نوشت: «ایالات متحده آمریکا می گوید باید برای تحریم بانک مرکزی ایران جانب احتیاط را نیز رعایت کند که از یک سو، این تحریم ها موجب نشود که ناخواسته منفعتی به رژیم اسلامی برسد و یا از سوی دیگر جوانانی که در ایران اصولا خود را دوست آمریکا می دانند، به مخالفان دولت واشنگتن تبدیل شوند.»
رادیو اسرائیل اضافه کرد: «در نشستی که در کنگره ایالات متحده پیرامون چگونگی تشدید فشارها بر ایران برگزار شد، آقای ''آدام ژوبین'' مسئول نظارت بر تحریم ها در وزارت خزانه داری آمریکا گفت: «ایده تحریم بانک مرکزی ایران به منظور فشار بر حکومت اسلامی رد نشده است و قابل بررسی است».
سایت رادیو اسرائیل در پایان نوشت: «نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان، ''جیسون شافتز'' نیز با تأکید بر لزوم تشدید تحریم ها، هشدار داد که باید مراقب بود تحریم ها موجب گران شدن نفت به حدی نشود که حکومت ایران از آن سود ببرد.»
عبور مردم ایران از موانعی همچون کودتا، جنگ و تحریم با تکیه بر همبستگی ملی و خودباوری، دشمنان را سردرگم و نگران کرده است. یک روز تهدید به تهاجم نظامی می کنند، روز دیگر بر فشار تحریم می افزایند و آخر سر، نسبت به عواقب اقدامات خصمانه خود اظهار تردید می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها