کد خبر: ۲۶۸۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۲۶ آبان ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا عصر امروز در بازدید از موسسات قرآنی در شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت این سازمان است و از تمام امکانات و توانمندی موجود در این راستا استفاده می‌کنیم.
وی افزود: در چند سال گذشته شاهد بهبود فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح استان بوده‌ایم و هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در مناسبت‌های مختلف درخشش خوبی داشته‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جاری در راستای ساماندهی مداحان و هیئت‌ها در شهرستان‌های 9 گانه استان اقدامات اساسی انجام گرفت و شاهد شناسنامه‌دار شدن فعالان فرهنگی دینی هستیم.
موسوی‌نیا بر کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگ دینی تاکید کرد و یادآور شد: اندیشمندان و محققان علوم اسلامی و دینی و متولیان امور باید توان خود را برای افزایش کیفیت و محتوای برنامه‌های دینی صرف کنند.
وی با توصیه به روحانیون برای افزایش سطح علمی خود تصریح کرد: روحانیون باید در همه ایام به ویژه در ایام محرم، قرآن را مبنای اصلی سخنرانی خود قرار داده و از بیان خرافه، خواندن اشعار دروغین و ضد دین بپرهیزند و در گسترش اسلام اصیل اهتمام ورزند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یک روحانی باید تاثیر لازم را بر جامعه داشته باشد و روحانی موفق و موثر کسی است که از مردم، با مردم و در مردم باشد و از انجام هر رفتار و عملی که حاکی از تبعیض میان او و مردم باشد پرهیز کند. 
موسوی‌نیا اذعان داشت: مداحان و روحانیون دو قشر تاثیرگذار در هیئت‌های مذهبی هستند که باید از مسایلی چون عوام‌زدگی، بی‌تفاوتی و خودپرستی دور باشند.
وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد نهادینه شدن فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه هستیم که این امر باید تداوم یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها