کد خبر: ۲۶۸۴۸۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
گمرک ایران قیمت دو خودروی وارداتی برلیان و جولیتا را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای خودرو ؛ گمرک ایران قیمت دو خودروی وارداتی برلیان و جولیتا را اعلام کرد.

گمرک ایران در اجرای تبصره شش قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری Brilliance مدل v5 سال ۲۰۱۴ ساخت چین به نمایندگی شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا را ۱۲ هزار و ۹۸۰ دلار آمریکا اعلام کرد که ارزشگذاری سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش اعلام شده با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام خواهد شد.

همچنین بر همین اساس ارزش سواری AlfAROMEO Giulietta مدل ۲۰۱۵ ساخت ایتالیا به نمایندگی شرکت آلفا موتور نیز ۱۵ هزار و ۸۵۵ یورو با کرایه حمل برآورد شده است که ارزشگذاری سواری وارداتی مربوطه نیز با توجه به ارزش اعلام شده با در نظر گرفتن بیمه انجام می‌شود.

گمرک ایران همچنین ارزش سواری Mitsubishi مدل‌های mirage و outlander سال ۲۰۱۴ ساخت ژاپن به نمایندگی آرین موتور پویا را نیز به ترتیب ۱۰ هزار و ۸۰ دلار آمریکا و ۲۴ هزار و ۸۰۰ دلار آمریکا با در نظر گرفتن هزینه باربری اعلام کرده است.

همچنین ارزش سواری MG3 با حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی سال ۲۰۱۴ ساخت چین به نمایندگی شرکت صنایع مدیا موتورز کیش برابر ۸۲۰۰ دلار آمریکا با هزینه حمل و ارزش سواری رنو scala و fluence با حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی سال ۲۰۱۵ ساخت ترکیه و کره به نمایندگی شرکت نگین خودرو به ترتیب ۱۱ هزار و ۶۰۰ و ۱۱ هزار و ۸۰۰ یورو اعلام شده است.

سواری مدل سال تولید قیمت
briliance v5 ۲۰۱۴ ۱۲۹۸۰ دلار (بدون هزینه حمل)
AlfAROMEO Giulietta ۲۰۱۵ ۱۵۸۵۵ یورو
Mitsubishi mirage ۲۰۱۴ ۱۰۰۸۰ دلار
mitsubishi outlander ۲۰۱۴ ۲۴۸۰۰ دلار
MG3 ۱۵۰۰ cc ۲۰۱۴ ۸۲۰۰ دلار
renault scala ۲۰۱۵ ۱۱۶۰۰ یورو
renault fluence ۲۰۱۵ ۱۱۸۰۰ یورو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها