کد خبر: ۲۶۸۴۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
علي کريمي که به تازگي به عنوان مربي تيم ملي معرفي شده در تمرين امروز بيشتر نقش ناظر را داشت و در برخي صحنه ها نکاتي را به بازيکنان متذکر مي‌شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، تمرين تيم ملي در حالي امروز استارت خورد که علي کريمي بعد از گرم کردن و دويدن کنار بازيکنان، از ساعت 15 و 50 دقیقه بازیکنان به دو قسمت تقسیم شده و هر قسمت در دو گروه به تنیس فوتبال پرداختند که در این بین بازیکنان تقریبا اصلی تیم ملی زیر نظر کی‌روش و دستیاران خارجی‌اش کار می‌کردند و گروه جوانتر نیز در یک گروه دیگر که علی کریمی بین آنها حضور داشت و پا به توپ شده بود تمرین می‌کردند و در این بخش تشویق‌های کریمی زمانی که تیمش امتیاز می‌گرفت جالب بود. علي کريمي، ستاره سابق فوتبال ايران در اين تمرين بيشتر نقش يک بازيکن باتجربه و همراه بازيکنان را برعهده داشت و سعي داشت با تشويق‌هايش به ملي‌پوشان روحيه بدهد.

گاسپار و کی‌روش هنگام تنیس فوتبال با یکدیگر جلسه سرپایی داشتند و در مورد مسائل تیم صحبت می‌کردند. بازیکنان پس از تنیس‌فوتبال دوهای سرعتی را انجام دادند و سپس در 4 گروه و در دروازه‌های کوچک و فضای فشرده فوتبال بازی کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها