کد خبر: ۲۶۸۴۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
غلامرضا رضايي مهاجم نفت تهران از اين که به اردوي تيم ملي دعوت نشده است حسابي عصباني است. او که در نيم فصل دوم فصل قبل با فولاد قرارداد امضا کرد و بازي هاي خوبي هم انجام داد مدتي است که جايي در ليست کارلوس کي روش ندارد.
به گزارش پایگاه 598، رضایی به "ورزش سه" گفت که کادرفنی تیم ملی او را به خاطر این که در پرسپولیس کم بازی کرده بود از تیم ملی برای جام جهانی خط زد اما بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که اصلا تیم ندارند.

شرایطم خیلی خوب است

از زمانی که مصدومیتم برطرف شد خیلی خوب بازی کردم. در بازی با پدیده و صبا یکی از مهره های تاثیرگذار تیمم بودم اما بازهم به تیم ملی دعوت نشدم. فکر می کنم شرایط خیلی خوبی دارم و می توانم به تیم ملی کمک کنم اما فعلا پشت خط بازیکنان دیگر مانده ام.

در فولاد بهترین بازی هایم را انجام داد

از نیم فصل دوم فصل گذشته که با فولاد قرارداد امضا کردم، بازی های خیلی خوبی را انجام دادم. در تمام بازی های این تیم حضور داشتم و توانستم به مقام قهرمانی لیگ برتر برسم. ما در آسیا هم بسیار خوب نتیجه گرفتیم. به همین دلیل هم من فکر می کنم حقم بوده که به تیم ملی دعوت بشوم.

مارکار گفت چون در تیم ملی نیستی دعوت نمی شوی

مارکار آقاجانیان زمانی که در پرسپولیس بازی می کردم به من گفت که چون در پرسپولیس کم بازی می کنم به تیم ملی دعوت نمی شوم. اما وقتی لیست تیم ملی اعلام شد مشخص شد مشخص شد که بازیکنی دعوت شده که اصلا باشگاه ندارد.

امیدوارم دلیل بیرون ماندنم از تیم ملی فنی باشد

امیدوارم دلیل بیرون ماندنم از تیم ملی فنی باشد. اگر فنی باشد من بازهم تلاش می کنم تا جایگاهم را پس بگیرم ولی اگر دلایل دیگری داشته باشد دیگر کاری از دست من بر نمی آید که بخواهم انجام بدهم. من همیشه در زمین بازی می جنگم و هنوز هم نا امید نیستم و امیدوارم که بتوانم حقم را بگیرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها