کد خبر: ۲۶۸۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۲۶ آبان ۱۳۹۰
با وجود برخی ابهامات؛
رئیس پلیس دبی ادعا کرد که نتایج آزمایش‌های پزشکی نشان می‌دهد که علت مرگ احمد رضایی جنایی نبوده بلکه وی به علت مصرف بیش از حد دارو درگذشته است.

به گزارش فارس، خبرگزاری رسمی امارات (وام) و منابع خبری دیگر این کشور اعلام کردند که رئیس پلیس دبی معتقد است که «جوان آمریکایی» که در یکی از هتل‌های مجلل امارات فوت کرد، دچار بیماری‌های روحی-روانی از جمله افسردگی بوده است».

وام در این خصوص نوشت: ضاحی خلفان رئیس پلیس دبی اعلام کرده است که نتایج آزمایشگاهی اداره کل امور جنایی نشان می‌دهد که مرگ تاجر آمریکایی «تام جی اندرسون» به علت مصرف بیش از حد داروهای ضدافسردگی و داروهایی بوده است که برای درمان اسکیزوفرنی به کار می‌رود... این نتایج هرگونه احتمال جنایی بودن این مرگ را رد می‌کند.

پایگاه خبری امارات الیوم نیز نوشت: متوفی، احمد رضایی با گذرنامه آمریکایی و با نام خارجی «تام جی اندرسون» و به عنوان تاجر وارد امارات شده بود.

پایگاه خبری شبکه سی‌ان‌ان نیز با اعلام این خبر نوشت که خبرگزاری امارات توضیح نداد که اندرسون همان احمد رضایی فرزند محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران است که تابیعیت آمریکایی داشت و جسد وی هفته پیش در همان هتل پیدا شد یا خیر.

رئیس پلیس دبی در این خبر توضیح نداده است با اینکه اتاق احمد رضایی می‌بایست هر روز مورد نظافت قرار می‌گرفته است، چرا جسد وی پس از سه روز که کف اتاق افتاده است، کشف شده است.

چندی پیش پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی جزئیاتی را برای تنویر افکار عمومی منتشر و در آن تصریح کرد که علی رضایی برادر کوچک‌تر احمد که برای تحویل جنازه در دبی به سر می‌برد با مراجعه به هتل، از مدیران هتل علت عدم حضور در اتاق برای نظافت را سوال کرده اما مسئولان هتل ضمن سر باز زدن از بیان حقیقت ماجرا، به پاسخ‌های غیر منطقی و دور از توافق و قرارداد اکتفا کرده‌اند.

در ادامه این جزئیات آمده است: دو ماه پیش از این واقعه، احمد رضایی در دیداری که در کیش با یکی از دوستانش داشته به این موضوع اشاره کرده که در دوبی تحت کنترل است.

این گزارش می‌افزاید: در آخرین تماس تلفنی احمد رضایی با خانواده‌اش در چهارشنبه دو هفته گذشته، نکته ابهام آمیزی رد و بدل نشده، اما تلاش‌های خانواده در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای ارتباط تلفنی با وی بی نتیجه می‌ماند و موجبات نگرانی را فراهم می‌آورد.

در پی این مسئله، خانواده رضایی برای اطلاع از وضعیت فرزندشان یکی از آشنایان خود در دبی را به محل هتل می‌فرستند که فرد مذکور پس از حضور در محل حادثه، حضور پر رنگ پلیس را در آنجا مشاهده می‌کند.

بنابر این گزارش، فرد مذکور پس از سوال‌های مکرر از پلیس، این گونه پاسخ می‌شنود که «تنها 2 ساعت پیش، مرگ احمد رضایی به ما گزارش شده» و از توضیحات بیشتر خودداری می‌کنند

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها