کد خبر: ۲۶۸۴۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
اميرقلعه نويي از هافبک عراقي تيم اش به شدت دلخور است ؛ ستاره نيم فصل آبي ها که حالا معرض اتهام سنگين اخطار عمدي قرار دادرد .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، کرار جاسم ابتدای فصل و وقتی که می خواست با استقلال قرارداد امضا کند از حضورش در تمرینات تیم ملی عراق خبر داد و اینکه شاید در مقاطعی از فصل برای حضور در اردوی این تیم به کشورش سفر کند. این موضوع اما روی کاغذ نیامد. استقلالی ها به کرار قول دادند که می تواند هر وقت که تیم ملی عراق از او دعوت کرد به اردو برود و در اختیار این تیم باشد.

حالا اما مسابقات جام خلیج فارس قرار است از چند روز دیگر آغاز شود و بازیکنان تیم ملی عراق هم توسط ناظم شاکر به اردو دعوت شده اند. نام کرار جاسم هم در لیست تیم ملی عراق برای حضور در این مسابقات دیده می شود اما باشگاه استقلال با حضور او در این مسابقات موافقت نمی کند. کرار حتی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق خواسته تا نامه ای به باشگاه استقلال ارسال کنند تا بتوانند او را در اختیار بگیرند.این نامه به میل کرار فرستاده شده اما آبی ها به کرار گفته اند نامه باید به صورت رسمی به دفتر نبی برود و از آنجا به مدیریت باشگاه برسد .نکته این است که به گفته ماجدی ، کرار در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است و فعلا حتی حق خروج از ایران را ندارد .

همچنین کادر فنی و سرپرستی استقلال ، از کرار خواسته اند تا مشکل را با افشارزاده حل کند. مشکلی که به نظر می رسد حل شدنی نیست و با این شرایط احتمال جدایی یا اخراج هافبک عراقی در نیم فصل وجود دارد.به خصوص که قلعه نویی بابت اخطار سوم در بازی تراکتورسازی به شدت از کرار دلخور است . کرار که حضور اولش در استقلال هم با دلخوری و جدایی همراه بود شاید دوباره در معرض چنین اتفاقی باشد اگرچه این بار او مرد کلیدی امیرقلعه نویی است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها