کد خبر: ۲۶۸۳۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: «همین که ما در صدر ماندیم و استقلال که جزو رقبای ما بود به رده پنجم رفت اتفاق خوب بازی جمعه بود.»
رسول خطیبی درباره انتقادات مسئولان باشگاه استقلال از جو ورزشگاه یادگار امام تبریز و اینکه در این ورزشگاه به امیر قلعه نویی اهانت صورت گرفت عنوان کرد: «من معتقدم هواداران تراکتورسازی بهترین هواداران هستند و دست همه شان را می بوسم که روز جمعه آن روز باشکوه را رقم زدند. مطمئن باشید این جمعیتی که روز جمعه در ورزشگاه حضور داشت رکورد لیگ باقی می ماند و در دربی تهران هم این جمعیت در ورزشگاه حضور نخواهند داشت.»

 

وی ادامه داد: «اگر فرد یا افرادی اقدامی می کنند نباید به حساب یک مجموعه گذاشت. خیلی تیم ها به تبریز آمده اند اما هرگز مشکلی به وجود نیامده است. حسین فرکی به تبریز آمد، مگر به او خدای ناکرده اهانتی شد؟ سپاهان گل آفساید به تراکتور زد اما هواداران ما این مربی را تشویق کردند و همه دیدند چه جو خوبی در ورزشگاه وجود داشت. باز هم می گویم بی احترامی را محکوم می کنم ولی مطمئنا هر اتفاقی دلیلی دارد.»

 

سرمربی تراکتورسازی درباره بازی خاطرنشان کرد: «ما دو هفته روی استقلال آنالیز داشتیم و همه بازی های این تیم را هم دیدیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم بر اساس آنالیزی که صورت گرفته استقلال بین دقیقه 46 تا 70 به گل می رسد که همین اتفاق هم در بازی جمعه رخ داد. فکر می کنم در این زمان بچه های ما حرف گوش نکردند. البته به بچه ها گفته بودم که پس از این بازه زمانی می توانیم به گل برسیم. متاسفانه آن 30 ثانیه نمی دانم چه شد ولی روز شنبه مفصل با بچه ها درباره بازی صحبت کردم و آنها گفتند که فکر کردند بازی تمام شده است. با این وجود این مساله درسی شد که برای بازی های آسیایی با دقت بیشتری کار کنیم. البته همین که ما در صدر ماندیم و استقلال که جزو رقبای ما بود به رده پنجم رفت اتفاق خوب بازی جمعه بود.»

 

خطیبی افزود: «بر اساس محاسبه ای که انجام دادم بازیکنانی که از تراکتور روز جمعه به میدان رفتند و شامل 11 بازیکن اصلی و 3 تعویضی بودند جمعا حدود 5 میلیارد پول قراردادشان بوده است. این در حالی است که نفرات اصلی و تعویضی استقلال حدود 13 میلیارد قراردادشان بوده است. من به این تیم افتخار می کنم و خوشحالم بازیکنانم یک بازی جذاب و تماشاگرپسند را ارائه کردند. امیدوارم باز هم چنین مسابقاتی را شاهد باشیم.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها