کد خبر: ۲۶۸۲۰۲
زمان انتشار: ۲۲:۲۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
علیرضا رمضانی معتقد است قلعه نویی نام او را از لیست استقلال خارج نخواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا رمضانی، بازیکن جوان استقلال که امیر قلعه نویی او را یک پیام صادقیان جدید معرفی کرده بود، خیلی زود مصدوم شد تا نتواند استقلال را در بازی های حساس پیش رو همراهی کند. رمضانی در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: بازی مقابل تراکتورسازی بازی سختی بود. آنها هواداران زیادی داشتند و من هم خیلی دوست داشتم در این بازی به میدان می  رفتم. چون معمولا در چنین مواقعی امیرخان من را به زمین می فرستد و من هم با توجه به انگیزه ای که داشتم، تاثیرگذار ظاهر می‌شدم. فکر می کنم اگر در این بازی بودم باعث پیروزی استقلال می‌شدم.بازیکن جوان استقلال در خصوص شایعاتی که پیرامون خروج نامش از لیست آبی‌پوشان شنیده می‌شود، گفت: خودم تا حالا این موضوع را نشنیده بودم. اما بعید می‌دانم وقتی امیرخان خودش یک پدیده را کشف کرده چنین کاری انجام دهد. باشگاه هم به خاطر آینده نگری که دارد بعید است دست به این کار بزند.

 

رمضانی در خصوص مدت زمان دوری اش از میادین گفت: تا آخر فصل نمی توانم بازی کنم. اولش خیلی برایم سخت بود اما حالا با این موضوع کنار آمده‌ام. در حال حاضر فیزیوتراپی می‌کنم و دو هفته دیگر رباطم را عمل خواهم کرد.

 

پدیده مصدوم استقلال در پایان در خصوص دربی پایتخت گفت: از دو ماه پیش تمام فکرم دربی بود و دوست داشتم در این بازی به میدان بروم اما کار خدا بی حکمت نیست و من هم از این اتفاقات ناراضی نیستم.

 

بانک ورزش


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها