کد خبر: ۲۶۸۱۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
هافبک دفاعی پرسپوليس که در ديدار برابر گسترش فولاد بعد از تعويض مستقيما به رختکن رفته بود اعلام می کند قصدش از اين کار اعتراض به حميد درخشان نبوده است.
به گزارش پایگاه 598، صحنه عجيب ديدار پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز را مي‌توان به خروج عجيب و غريب رضا حقيقي بعد از تعويضش ناميد. هافبک مشهدي پرسپوليس پس از ديدن تابلوي تعويض از همان سمت زمين قصد خروج به رختکن را داشت از روي تابلوهاي تبليغاتي پريد. هرچند او پس از دقايقي بار ديگر از سمت ديگر روي نيمکت پرسپوليس برگشت.

 

رضا حقيقي در حالي که در مشهد حضور داشت در گفت و گو با ورزش سه درباره اتفاقات اين ديدار حرف زد.

 

حقيقي درباره دليل خروجش به آن صورت گفت: من قبل از اعلام تعويض مي‌دانستم که قرار است آقاي درخشان من را از بازي بيرون بکشد و به همين دليل دقايقي قبل از آن از ايشان اجازه گرفتم اول به رختکن بروم. همانطور که ديديد خيلي زود هم روي نيمکت برگشتم و با همه، از جمله آقاي درخشان حرف زدم.

 

هافبک دفاعي پرسپوليس در پاسخ اين سوال که به نظر مي‌رسيد از اين تعويض عصباني بوده و با ضربه‌اي که به تابلوها زده آن را نشان داده، گفت: کاش اين اتفاق رخ نمي داد و من به سمت رختکن نمي‌رفتم. فکر نمي‌کردم اين اتفاقات بيفتد. من از روي دو تابلو پريدم اما تابلوي سوم واقعا خيلي بلند بود و اصلا از جايش تکان هم نمي‌خورد! مجبور شدم با پا براي تکان دادن آن تلاش کنم.

 

وي در ادامه گفت: واقعا از اين اتفاقات ناراحتم و فکر نمي‌کردم اين مساله باعث بروز چنين جنجالي شود و مطمئن باشيد قصد اعتراض نداشتم. من براي کادرفني‌ام هميشه احترام قائلم. اصلا اين مسائل بين من و آقاي درخشان وجود ندارد و اگر چنين برداشتي از رفتارم شده است عذر مي‌خواهم.

 

حقيقي درباره نتيجه اين ديدار که با تساوي براي تيمش همراه بود هم گفت: ما به دنبال پيروزي بوديم و اتفاقا فشار اوليه ما روي اين تيم خيلي خوب نتيجه داد و توانستيم با دو گل جلو بيفتيم. در نهايت اتفاقات بازي برخلاف جريان آن پيش رفت و از دست دادن پنالتي هم مزيد بر علت شد تا دو امتياز را راحت از دست بدهيم.

 

حقيقي در پايان با مساعد دانستن شرايط پرسپوليس براي بازي دربي گفت: زمان زيادي تا اين بازي باقي مانده و فرصت داريم تا کاملا آماده آن شويم. در دربي دست بالا براي ماست و مطمئنا شانس برد داريم و حمايت هواداران در اين مساله تاثير زيادي دارد.

 

ورزش سه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها