کد خبر: ۲۶۸۱۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
محمدرضا خانزاده بار ديگر از سوي کارلوس کي‌روش به تيم ملي دعوت شد. مدافع راست پرسپوليس در اين فصل که پيش از اين هم در جمع نفرات سرمربي تيم ملي در جام جهاني بود، اميدوار است بتواند بيش از پيش اعتماد کي‌روش را به خودش جلب کند.
به گزارش پایگاه 598، مدافع راست تيم پرسپوليس در گفت‌وگو با "ورزش سه"، درباره دعوتش به تيم گفت: هيچ چيز خوشحال‌کننده‌تر از اين نيست که جزوي از نفرات تيم ملي باشي. واقعا از اين مساله خوشحالم و اميدوارم بتوانم لطف آقاي کي‌روش را جبران کنم و از اعتماد ايشان خوشحالم.

خانزاده درباره عملکرد تيمش در هفته‌هاي گذشته هم گفت: روند پرسپوليس بد نبود و ما در 5 هفته اخير به تيم‌هاي حريف حتي موقعيت 5 درصدي هم نداديم و روي اتفاق گل خورديم. اميدوارم ديگر چنين گل‌هايي نخوريم و روز به روز به پرسپوليس واقعي نزديک تر شويم.

مدافع راست پرسپوليس که از دعوتش به تيم ملي و شانس مجددش براي کار کردن زير نظر کي‌روش خشنود است در ادامه حرف‌هايش گفت: اين اتفاق خوبي براي من بود و پيش از بازي دربي مي‌تواند از نظر روحي براي شخص من مثبت باشد و روحيه خوبي گرفته‌ام. بازي با کره جنوبي هم مي‌تواند يک بازي خوب براي ما باشد و کمک زيادي به تيم ملي کند.

در حالي که خانزاده در ترکيب تيم ملي اميد در اينچئون به دليل درگيري با بازيکن ويتنام از سوي فيفا محروم اعلام شده اين دعوت با شائبه همراه است. خانزاده در اين باره اينطور توضيح داد: من نمي‌دانم محروميتم در تيم ملي بزرگسالان هم اعمال مي‌شود يا خير اما مسوولان تيم بهتر در اين باره اطلاع دارند. فعلا از اين دعوت خوشحالم و مي‌خواهم تلاش کنم تا در تمرينات تيم ملي عملکرد مثبتي داشته باشم.

وي درباره ديدار هفته پانزدهم ليگ برتر و تقابل‌شان برابر استقلال گفت: حميدخان از هفته‌هاي قبل به من گفت در اين بازي روي من حساب کرده است و بعد از دعوتم به تيم ملي هم روحيه‌ام صد چندان شده است.

خانزاده در پايان گفت: قول مي‌دهم تمام توان‌مان و تلاشم را در اين بازي به کار گيرم و ان‌شاءالله موفق باشيم. باز هم تکرار مي‌کنم که تمامِ تمام توان‌مان را در اين بازي قرار مي دهيم و هواداران مطمئن باشند به دنبال نتيجه خوبي در اين بازي هستيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها