کد خبر: ۲۶۸۱۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
بازيکن سابق تيم فوتبال صبا گفت: اميدوارم مردم شهر قم با صبا آشتي کنند و به ورزشگاه بيايند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، حميد رضا فرزانه درباره دیدار دو تیم نفت تهران و صبای قم گفت: دو باشگاه نفت تهران و صباي قم دو باشگاه اخلاق گرا و بازيکن ساز هستند. اين دو تيم از نفرات جوان استفاده ميکنند و به همین دلیل بازي دو تیم سرعتي و فيزيکي بود. اگر اين دو تيم در نيم فصل تقويت شوند قطعا سهميه آسيا خواهند گرفت.

فرزانه که در برنامه توپ شبکه شما سخن میگفت افزود: تيم نفت از دو ضربه ايستگاهي به گل رسيد و نتيجه بازي را دو بر يک به سود خودش پايان داد. نفت در حال آماده شدن براي آسياست و مي تواند نماينده شايسته اي در جام باشگاه هاي آسيا باشد. منصوريان نیز در حال حاضر تجربه لازم را دارد.

حميدرضا فرزانه که در ليگ قهرمانان آسيا براي تيم صبا بازي کرده بود گفت: در ليگ برتر بپديده نداريم. صباي قم باید کار هاي زير بنايي انجام دهد و به تيم هاي پايه اهميت بدهند تا در آينده موفق باشد. سال اولي که تيم به قم رفت استقبال خوبي از طرف تماشاگران بود و در حال حاضر که اين تيم به طور کامل به شهر قم انتقال پيدا کرده اميدوارم مردم شهر قم با اين تيم آشتي کنند و به ورزشگاه بياند. خط هافک صبا يکي از بهترين هاي ليگ برتر ايران هستند.

فرزانه در انتها خاطر نشان کرد: رتبه صبا در انتهاي فصل تک رقمي خواهد ماند و استقلال تهران شخصيت قهرماني در اين فصل دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها