کد خبر: ۲۶۸۱۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
پيکاني ها که اعتقاد دارند تيمشان نسبت به دو، سه هفته قبل خيلي بهتر شده مقابل راه‌آهن متوقف شد.
به گزارش پایگاه 598، محمدصادق بارانی، هافبک پیکانی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: شاید از لحاظ کسب امتیاز خوب نبودیم اما از لحاظ فوتبالی خیلی خوب داریم کار می‌ کنیم. در بازی هایمان بیشتر به یکدیگر پاس می‌ دهیم.

او ادامه داد: قول می‌ دهم نیم فصل دوم رتبه مان تک رقمی شود با اطمینان می‌ گویم که جزو 6 تیم بالای جدول خواهیم شد. تیممان خیلی بازیکن خوب دارد. درست است که می‌ گویند تیم ما ستاره زیاد دارد اما هر تیمی ویژگی های خاص خودش را دارد. مثلا تراکتور را با تماشاگران می‌ شناسند. یک تیم را با امکاناتش حالا درست است ما تماشاگر نداریم اما خدا را شکر از لحاظ بازیکن و امکانات هیچ چیز کم نداریم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که اگر رحمتی درون دروازه نبود باز هم می‌ توانستند به تساوی برسند پاسخ داد: آقا مهدی یکی، دو توپ خوب گرفت. ولی تیم ما بدشانسی آورد. نصرتی دروازه خالی را به تیر زد، خودم یک شوت زدم که اگر هر کس دیگری جز عابدزاده درون دروازه بود توپ حتما وارد دروازه می‌ شد. او یک لحظه مانند پدرش عکس العمل نشان داد. برنامه نود صحنه های حساس را نشان می‌ دهد و مردم خودشان قضاوت کنند که ما بهتر بودیم یا راه آهنی ها.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها