کد خبر: ۲۶۷۸۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۶ آبان ۱۳۹۳
رضا حقیقی بعد از تعویضش با عصبانیت زمین را ترک کرد و به تابلوهای تبلیغاتی کوبید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: رضا حقیقی بعد از تعویضش با عصبانیت زمین را ترک کرد و به تابلوهای تبلیغاتی کوبید.

رضا حقيقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در دقیقه 56 بازی مقابل گسترش فولاد جایش را به پیان صادقیان داد، در هنگام تعویض از سمت دیگر زمین خارج شده و با لگد به تابلوی تبلیغاتی کوبید و به رختکن رفت و با عوض کردن لباس‌هایش به روی نیمکت بازگشت. در این هنگام هواداران پرسپولیس شعار «بازیکن بی‌اخلاق نمی‌خواهیم» سر دادند.

تصاویر زیر گویای این اتفاق ناشایست و البته تکراری از سوی بازیکنان پرسپولیس است و شاید گویای نتیجه گیری های این فصل سرخپوشان پایتخت نیز باشد. البته حقیقی زیاد هم نباید نگران باشد چرا که در این پرسپولیس برای عباس زاده و صادقیان که حرکتی مشابه وی انجام داده بودند اتفاق خاصی نیفتاد!










نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
نماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
با این اخلاق
یادمه فیلم مداحی ایشون هم پخش شد...!!!
پاسخ
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
«جاءَ رَجُلٌ اِلی رَسُولِ اللّه ِ مِنْ بَیْنِ یَدَیْهِ فَقالَ: یا رَسُولَ اللّه ِ ما الدّینُ؟ فَقالَ حُسْنُ الْخُلْقِ، ثُمَّ اَتاهُ عَنْ یَمینِهِ فَقالَ مَا الدّینُ فَقالَ حُسْنُ الُخُلْقِ ثُمَّ اَتاهُ مِنْ قِبَلِ شِمالِهِ فَقالَ: مَا الدّینُ فَالْتَفَتَ اِلَیْهِ وَقالَ: اَما تَفْقَهُ؟ الدّینُ هُوَ اَنْ لا تَغْضَبَ؛(10) مردی از جلوی روی رسول خدا نزد آن حضرت آمد و عرض کرد: ای رسول خدا! دین چیست؟ پس حضرت فرمود: اخلاق نیک، آنگاه از سمت راست حضرت آمد و پرسید: دین چیست؟ پس حضرت فرمود: خوش خلقی. آنگاه از سمت چپ آن حضرت آمد و دوباره سؤال کرد: دین چیست؟ این بار حضرت فرمود: نفهمیدی؟ دین، آن است که خشمناک نشوی.»
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها