کد خبر: ۲۶۷۳۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی استان ایلام از امنیت کامل در مرز بین‌المللی مهران برای ورود و خروج زائران عتبات عالیات خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران، اظهار داشت: در حال حاضر تردد زوار به صورت کاروانی و انفرادی در مرز مهران صورت می‌گیرد که توصیه می‌شود حتماً زائران در قالب کاروان‌های مجاز حج و زیارت به کشور عراق اعزام شوند چون استفاده از کاروان‌ها علاوه بر تأمین امنیت آنان در کاهش هزینه‌های آنان نیز تاثیر ویژه‌ای دارد.
 
وی ضمن تقدیر از مردم ایلام به واسطه پذیرایی از زوار عتبات عالیات گفت: کار تردد زوار در مرز مهران در حال انجام است و این روند با آرامش و امنیت ویژه‌ای در حال برگزاری است.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه در این ایام تردد زائران عتبات عالیات زیاد بوده اما با رصد تهدیدات امنیتی در کشور عراق نیروی انتظامی با آمادگی کامل تدابیری لازم برای ورود و خروج زائران اندیشیده است.
 
وی با بیان اینکه تمام توان انتظامی و مرزبانی در این ایام به کار گرفته می‌شود تا زائران با خیال راحت ورود و خروج کنند، افزود: تردد در مرز مهران به کشور عراق به صور عادی و روان صورت می‌گیرد مردم نگران نباشند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه کلیه ترددها با ویزا صورت می‌گیرد تصریح کرد: علاوه بر نیروی انتظامی تمام دستگاه‌های مربوطه و امنیتی پای کار هستند و به صورت شبانه روز انجام وظیفه می‌کنند.
 
سردار دولتی ادامه داد: از شروع ماه محرم تاکنون بیش از 55 هزار نفر عاشق اباعبدالله حسین(ع)، از مرز بین‌المللی مهران به کشور عراق تردد کرده‌اند.
 
وی افزود: تردد خیل عظیم زوار از این مرز بدون هیچگونه مشکلی همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها