کد خبر: ۲۶۶۹۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۱۱ آبان ۱۳۹۳
علي فتح‌الله‌زاده دست‎خطي از بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال گرفته که به موجب آن 300ميليون از مطالبات استقلال در سازمان ليگ را بگيرد.
به گزارش پایگاه 598، گفته می‌ شود اعضای هیات مدیره استقلال از اینکه افشارزاده با وجود مشکلات مالی این پول را به علی فتح‌الله‌زاده داده ناراحت هستند. گفته می‌شوند علی فتح‌الله‌زاده سال گذشته مبلغی را از حساب شخصی اش برای استقلال خرج کرده بود و حالا 300 میلیون تومان از آن را دریافت کرده است.

 

با این حال مدیرعامل سابق استقلال در گفت‌وگو با "ورزش سه" این مساله را تکذیب کرد: من این پول را برایم خودم نمی‌ خواستم، من این مبلغ را از سازمان لیگ گرفتم که به حساب شرکت هواپیمایی زاگرس واریز کنم. این شرکت سال گذشته اسپانسر استقلال بود و اگر این پول را به حساب آنها واریز نمی‌ کردیم، از استقلال شکایت می‌ کردم.

 

او ادامه داد: زمانی که اعضای هیات مدیره استقلال روی کار آمدند با این اسپانسر قطع همکاری کردند. شرکت هواپیمایی زاگرس سال گذشته اسپانسر پشت پیراهن استقلال بود. ما بخشی از پول اسپانسر را خرج کردیم و با توجه به اینکه اعضای جدید هیات مدیره استقلال نمی‌ خواستند با این شرکت هواپیمایی ادامه همکاری بدهند باید بقیه پول آنها را پس می‌دادند.

 

استقلال در 6هفته اخیر لیگ 5 امتیاز گرفته، امتیازی که نمی‌ تواند برای تیمی که می‌ خواهد قهرمان شود، امتیاز مناسبی باشد. فتح‌الله‌زاده دوست ندارد در مورد نتایج استقلال حرف بزند و می گوید: تمایلی ندارم در مورد نتایج استقلال حرف بزنم من یک استقلالی هستم و الان هر چیزی که بگویم ممکن است به ضرر این تیم تمام شود.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها