کد خبر: ۲۶۶۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۰
دبیرکل گروهک کنفدراسیون دانشجویان ایرانی: شبکه دچار بحران سنگینی شد، به همین خاطر با ارسال یک نامه از طریق یکی از سناتورهای آمریکا به پرزیدنت بوش، توانستیم مدیر بخش فارسی صدای امریکا را برکنار کنیم.
به گزارش598 به نقل از جام نیوز، شبکه سلطنت طلب پارس در برنامه «اینجا واشنگتن» به تحلیل و بررسی تغییر و تحولات چند سال اخیرِ شبکه "صدای آمریکا" پرداخت. «امیرعباس فخرآور» ضدانقلاب فراری و دبیرکل گروهک موسوم به "کنفدراسیون دانشجویان ایرانی" در این برنامه، زحماتِ تشکیلاتیِ خود را عامل تغییر سیاست های تلویزیون فارسی وابسته به دولت امریکا معرفی کرد و گفت: «در بخش فارسی صدای آمریکا در این چند سال اخیر تغییر و تحولات زیادی صورت گرفت و چون کسی پاسخگو نبود شایعات زیادی درست شد. چرا که این شبکه تنها شبکه ای بود که از طرف دولت آمریکا حمایت مالی می شد [اعتراف از این صریح تر؟] و تنها صدایی بود که به داخل ایران راه یافته بود و به صورت شفاف(!) اطلاع رسانی را بر عهده داشت.»
او با پر رنگ کردن نقش خود در اخراج مدیر اسبق صدای امریکا گفت: «اما به طور ناگهانی شبکه دچار بحران سنگینی شد و اخبار مشکوکی از آن به گوش می رسید که باعث خوشحالی حاکمیت ایران و سپاه پاسداران بود. به همین خاطر چندین سند به کنگره و شورای سیاست گذاری شبکه های آمریکا ارائه دادیم و توضیح دادیم که سوءاستفاده های زیادی در بخش فارسی صدای آمریکا صورت گرفته است. بعد از آن با ارسال یک نامه از طریق یکی از سناتورهای آمریکا به پرزیدنت بوش، توانستیم مدیر بخش فارسی یعنی "شیلاگنجی" را برکنار کنیم.»
وی در کمال اعتماد به نفس افزود: «اما هنوز هم مشکلات باقی بود چون مدیر سابق با استخدام وابستگان و اقوام و کسانی که در سایت ها علیه بنده مطلب می نوشتند، توانسته بود بدنه بخش فارسی را مانند یک ارتش علیه ما سازماندهی کند. او با سرمایه و پول از یک سو و تهدید و إرعاب و فحاشی و شایعه سازی از سوی دیگر، می خواست قدرت برتر را در میان اپوزیسیون داشته باشد و بنده را بایکوت کند.»
فخرآور در خاتمه گفت: «این روش ادامه داشت تا اینکه مدیرِ بعد از گنجی یعنی خانم "هیلا فولادوند" هم برکنار شد و بعد از مدتی آقای "رامین عسگرد" به عنوان مدیر بخش فارسی منصوب شد. ایشان توانسته است بسیار خوب کار کند و تفکر خوبی نسبت به براندازی نظام جمهوری اسلامی دارد و در این راه عالی عمل می کند. ایشان از بنده نیز دعوت به عمل آورده و جلسات خوب و مفیدی در مورد این مسائل با هم داشته ایم.»

صحبت های بالا، اطلاعات خوبی را از کیفیت رقابت میان اپوزیسیون خارج نشین بر سر خوش خدمتی به رسانه دولتی امریکا به دست می دهد اما آنچه در توضیحات این فرد بیشتر از هر چیزی جلب توجه می کند، احساس "خود مهم بینی" امیرعباس فخرآور است.
گفتنی است فعالان ضدانقلاب، فخرآور را متهم می کنند که هیچ نقشی در آشوب ۱۸ تیر ۷۸ نداشته و تنها با موج سواری و داستان سرایی از وقایع آن سال، در آن سوی مرزها برای خود کاسبی به راه انداخته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها