کد خبر: ۲۶۶۸۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۱ آبان ۱۳۹۳
در پاسخ به این سوال که چرا پیام یک روزه پسر خوبی شد، به این نتیجه رسیدیم که وی به خاطر استقلال اخراج نمی‌شود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، حمید درخشان در مورد داستان پیام صادقیان می‌گوید: «او در تمرینات حضور دارد. ما در حال بررسی هستیم تا ریشه این برخوردهای او را متوجه شویم. باید بفهمیم ریشه این ناهنجاری‌ها چیست. قطعاً تا قبل از بازی با گسترش فولاد وضعیت او مشخص می‌شود. البته نکته‌ای را هم باید درباره او بگویم؛ پیام بچه خوبی است و فکر می‌کنم کمی مشکل روحی دارد. قطعاً کمکش می‌کنیم چون حیف است بازیکنی با این استعداد نابود شود!»

 

حق دارید شگفت‌زده شوید! این همان حمید درخشان دیروزی است که به شدت از دست رفتارهای پیام صادقیان شاکی بود و اعلام کرد این جوان می‌تواند به شهرش برگردد...

 

اما وقتی دست به تحقیق بیشتر زدیم و دلایل این چرخش 180 درجه‌ای سرمربی پرسپولیس و نرم شدن درخشان را پیگیری کردیم، به 3 دلیل زیر رسیدیم:

 

1. شنیده می‌شود در پی مصاحبه‌های تند حمید درخشان علیه پیام صادقیان و پیش کشیده شدن بحث جدایی این بازیکن جوان، سران باشگاه پرسپولیس - بخوانید حمیدرضا سیاسی! - طی تماس تلفنی با سرمربی سرخپوشان از حمید درخشان خواسته در شرایط کنونی به حواشی دامن نزده و پرونده پیام صادقیان را ببندد.

 

2. گویا رضا نورمحمدی، محمد نوری و محسن بنگر 3 بازیکن باتجربه پرسپولیس قبل از شروع تمرین دیروز سرخپوشان نزد درخشان رفته و وساطت کرده‌اند که پیام صادقیان را ببخشد. این بازیکنان باتجربه در گفتگو با شخص پیام صادقیان هم اشتباه او را گوشزد کرده و از این بازیکن خواسته‌اند چند روزی آهسته بیاید و آهسته برود!

 

3. اما بنا بر اعلام یک منبع موثق و آگاه دست و دل درخشان به خاطر دربی و بازی حساس با استقلال تهران می‌لرزد؛ دیداری که اگر با ناکامی احتمالی پرسپولیس همراه باشد، می‌تواند تبعات بسیاری به ویژه برای کادر فنی سرخپوشان دربر داشته باشد و... از طرفی دست درخشان هم از لحاظ بازیکن خالی است و از دست دادن صادقیان می‌تواند سرمایه‌سوزی باشد. بر این اساس در عرض 24 ساعت پیام صادقیان مورد غضب، پسر خوب لقب می‌گیرد که باید کمکش کرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها