کد خبر: ۲۶۶۷۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۱ آبان ۱۳۹۳

 ایمون زاید را روز گذشته پیدا کردیم، مهاجمی که هواداران پرسپولیس به بهانه بازی تیم‌شان مقابل پیکان به دلیل حضور سنگربان سابق استقلال بارها نام او را صدا زدند.

ایمون در خصوص اظهار‌نظر در مورد هت‌تریکش در آن دربی معروف از خود واکنش نشان می‌دهد و مظلومی را به چالش آب یخ دعوت می‌کند.

* از وضعیت خودت در تیم باشگاهی‌ات بگو.

- از ماه آگوست با تیم جدیدم اسلیگو راورز قرارداد بستم، قبل از آن مرداد‌ماه مچ دستم شکست به همین دلیل چند هفته نبودم و شرایط سختی را سپری کردم اما بعد از آن در تیم جدیدم شرایط خوبی داشتم و خوب کار کردم. در همین تیم در 10 بازی 6 گل زدم و 5 پاس گل هم داشتم.

* رنگ پیراهن اسلیگو هم قرمز است؟

- بله اتفاقاً رنگ پیراهن جدیدم هم قرمز است که من را یاد دورانی که در پرسپولیس کار کردم، می‌اندازد.

* ارتباطت با هواداران اسلیگو چطور است؟

- این تیم هواداران زیادی دارد که همه‌شان به اسلیگو خیلی علاقه دارند و از این موضوع خیلی خوشحالم. البته ارتباطی که من با هواداران پرسپولیس داشتم برایم فوق‌تصور بود، ارتباطی خاص و عمیق که من آن را در هیچ تیم دیگری تجربه نکرده بودم.

* لیگ ایران را دنبال می‌کنی؟

- من هر هفته لیگ ایران را دنبال می‌کنم و می‌دانم تراکتور در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد.

* در مورد تغییرات مربیگری در پرسپولیس چه نظری داری؟

- علی دایی یکی از افتخارات فوتبال ایران است اما امسال در پرسپولیس موفق نبود و نتوانست امتیازات خوبی را کسب کند. حالا امیدوارم سرمربی جدید که خودش سابقه مربیگری و سال‌ها بازی را در پرسپولیس داشته، بتواند این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برساند و انتظارات هواداران را برآورده کند.

* بهترین گلی که با پیراهن پرسپولیس زدی را کدام گل می‌دانی؟

- گل سومم به استقلال برای من خاطره‌انگیز بود، هیچ وقت آن لحظات و آن گل را فراموش نمی‌کنم. آن گل باعث شد با هواداران پرسپولیس ارتباط نزدیکی برقرار کنم.

* در مورد حرف‌های مظلومی که گفته چند تن از مدافعانش در آن دربی معروف کم‌کاری و به نوعی توطئه کردند، چه نظری داری؟

- توطئه؟! مطرح کردن چنین مسائلی بعد از سه سال نمی‌تواند برد پرسپولیس را لوث کند. من هم چون در آن مقطع تازه به پرسپولیس آمده بودم نمی‌توانستم تشخیص بدهم آیا بازیکنان استقلال کم‌کاری کردند یا اینکه با سرمربی‌شان مشکل داشتند اما با قاطعیت می‌گویم هر بازیکن دیگری هم آن شب از استقلال روبه‌روی من می‌ایستاد شکستش می‌دادم چون آن شب، شب زاید و پرسپولیس بود.

* اما خیلی‌ها گفتند ایمون آمد و زود رفت؟

- من فقط در دربی خوب نبودم چون در دو بازی دیگر مثل دربی هت‌تریک کردم و در مجموع 12 گل در پرسپولیس به ثمر رساندم. این کارنامه باعث شد هواداران پرسپولیس به من لقب آقای هت‌تریک بدهند. به همین دلیل می‌گویم ایمون در پرسپولیس یک جرقه زود‌گذر نبود.

* چرا اینقدر عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسی؟

- اگر آقای مظلومی باز هم از دست من ناراحت است می‌توانم دوباره ایشان را به چالش آب یخ دعوت‌شان کنم.

* برای آینده فوتبالت چه تصمیمی داری؟

- هفته دیگر لیگ ایرلند جنوبی تمام می‌شود و من هم بازیکن آزاد می‌شوم چون قراردادم با تیمم به پایان می‌رسد.

* پیشنهاد جدیدی داری؟

- دو پیشنهاد از کشور‌های اسکاندیناوی و آمریکا دارم ولی دوست دارم مجدداً به فوتبال ایران برگردم.

 * چرا به تیم‌ملی لیبی دعوت نشدی؟

- به خاطر شکستگی مچ دستم برای تمرینات آماده‌سازی قبل از جام ملت‌های آفریقا و بازی‌های دوستانه دعوت نشدم ولی همچنان امیدوارم برای اردوی بعدی سرمربی تیم‌ملی لیبی مرا دعوت کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها