کد خبر: ۲۶۶۵۲۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «همین که باشگاه استقلال یک اعتراض انجام داده، بازی را به تعویق انداختند. تا الان همیشه هیچ تصمیمی به سود پرسپولیس نبوده است.»
به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان درباره تعویق یک هفته ای زمان دربی اظهار داشت: «متاسفانه کاری از دست ما برنمی آید و مجبور هستیم از تصمیم سازمان لیگ اطاعت کنیم. بارها درباره مسائل مختلف اعتراض کردیم به نتیجه ای نرسید، حالا هم حرف زدن ما چه فایده ای دارد؟»

 

وی ادامه داد: «دو هفته است درباره بازی کردن شجاع خلیل زاده در ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس اعتراض کرده ایم. آیا پیگیری انجام شد؟ همین که باشگاه استقلال یک اعتراض انجام داده، بازی را به تعویق انداختند. تا الان همیشه هیچ تصمیمی به سود پرسپولیس نبوده است و دیگر خسته شده ایم اینقدر اعتراض کردیم. الان هم اصلا بیایند دربی را دو هفته تعویق بیندازند، ما هیچ موضعی نمی گیریم، چون کاری از دستمان برنمی آید.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره ماجرای مهدی جعفرپور تاکید کرد: «الان که بازی دربی را به خاطر استقلال به تعویق انداخته اند، شک ندارم کارت بازی جعفرپور را صادر می کنند تا بگویند ما مشکلی نداریم.»

 

درخشان درباره ماجرای پیام صادقیان تاکید کرد: «او در تمرینات حضور دارد. ما در حال بررسی هستیم تا ریشه این برخوردهای او را متوجه شویم. باید بفهمیم ریشه این ناهنجاری ها چیست. قطعا تا قبل از بازی با گسترش فولاد وضعیت او مشخص می شود. البته یک نکته ای را هم باید درباره او بگویم. پیام بچه خوبی است و فکر می کنم کمی مشکل روحی دارد. قطعا کمکش می کنیم چون حیف است بازیکنی با این استعداد نابود شود.»

كاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها