کد خبر: ۲۶۵۹۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
کاپيتان صباي‌قم مي‌گويد اگر حمايت‌هاي مالي صورت گيرد رتبه بالاتري در جدول خواهيم داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،ابوالفضل ابراهیمی در خصوص بازی تیمش با استقلال به "ورزش سه" گفت: در دیدارهای با استقلال و پرسپولیس بازیکنان انگیزه زیادی دارند و ان‌شاالله با تمرینات خوبی که در این هفته داشتیم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: بازیکنان ما باتجربه هستند و جوان نیستند که با جو آزادی آشنا نباشند و به مشکل بخورند.

هافبک صبا با بیان اینکه اگر سه امتیاز بازی استقلال را بگیریم خود را در جمع مدعیان لیگ قرار می‌دهیم ابراز داشت: خوشبختانه با زحمت کادرفنی و بچه‌ها یک دل شدیم و تصمیم گرفتیم خودمان را در جدول بالا بکشیم که در چهار هفته اخیر شاهد این مسئله بودید.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: بازیکنان تمرینات‌شان را خیلی منظم و درست انجام می‌دهند که روند خوب صبا ادامه داشته باشد اما مسئولین باید تلاش کرده و تیم را حمایت کنند. به این شکل تا کی باید صبر کنیم؟ نمی‌شود. تا جایی کادرفنی و بازیکنان می‌توانند تلاش کرده و زحمت بکشند ولی بعد از آن به عهده مسئولین است که حامی بچه‌ها باشند.

او در مورد پرداخت مطالبات‌شان گفت: چک ما برای اول آبان بود که پاس نشد و از قرارداد این فصل چیزی دریافت نکرده‌ایم. وقتی چک پاس نشد کسی قول نداد پول می‌دهیم و معلوم نیست کاغذ دست ما چه چیزی است!

وی یادآور شد: همه بازی‌های لیگ سخت و غیرقابل پیش‌بینی است. پیکان، تراکتور را شکست داد و راه‌آهن از سپاهان قدرتمند نتیجه گرفت. نمی‌توان گفت کدام بازی راحت است.

ابراهیمی شرایط تیمش را خوب عنوان می‌کند و می‌گوید: این امکان وجود دارد رتبه ما بالاتر بیاید اما مسئولین باید حمایت کنند چون اگر پشتیبانی آن‌ها نباشد، قطعا جایی به مشکل خواهیم خورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها