کد خبر: ۲۶۵۷۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
اميررضا خادم معاون پارلماني وزير ورزش و جوانان ادعا مي‌ کند که اسپانسر پرسپوليس شکايتي از اين باشگاه به فيفا نکرده است.
به گزارش پایگاه 598، خادم در این باره به "ورزش سه" گفت: اولا تا جایی که من می‌ دانم هنوز اسپانسر پرسپولیس شکایتی از باشگاه نکرده است و اینکه می‌گویند آنها قرار است به فیفا شکایت کنند نادرست است. در ضمن این را باید بگویم که شکایت احتمالی اسپانسر پرسپولیس بسته به مفاد قرارداد دارد و من از این مساله خبر ندارم. ممکن است بر طبق مفاد قرارداد شکایتی هم صورت بگیرد که این یک مساله حقوقی است و باشگاه باید آن را حل کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا به اسپانسر خبر داده بودند که قرارداد فسخ می‌ شود یا نه هم گفت: ما هیچ وقت دنبال این نرفتیم که قرارداد اسپانسر را فسخ کنیم. من فکر می‌ کنم وقتی اسپانسر دید که چیزهایی که می‌ خواهد را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده خودش تصمیم گرفت که از زیر بار این مسوولیت خارج شود.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان ادعا می‌ کند باشگاه پرسپولیس باید احترام اسپانسر قبلی باشگاه را حفظ کند: من به مدیران پرسپولیس گفته ام که آنها باید احترام اسپانسر را حفظ کنند. دلیلش هم این است که در زمانی که باشگاه پرسپولیس مشکلات زیادی داشت آنها 10 میلیارد پول دادند و خیلی از مشکلات این تیم را رفع کردند پس نباید آنها در رسانه ها این مساله را مطرح کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها