کد خبر: ۲۶۵۷۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
محسن خليلي بازيکن سابق پرسپوليس که چند سالي است به آن صورت که بايد و شايد در عرصه فوتبال حضور ندارد در ابتداي فصل با اجازه علي دايي در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا کرد تا در کنار اين تيم تمرين کند و بدن خودش را آماده کند.
 بعد از حضور درخشان سرمربی پرسپولیس هم این اجازه را به او داد اما با نزدیک شدن به نیم فصل و درخشان برای اینکه خلیلی بتواند برای خودش تیمی پیدا کند از او خواست که دیگر در تمرینات پرسپولیس شرکت نکند. اما گویا این بازیکن حسابی ناراحت شده و بر علیه سرمربی پرسپولیس مصاحبه کرده است.

 در همین رابطه رضا شاهرودی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: متاسفانه این کار بسیار ناشایست است که یک بازیکن بر علیه یک پیشکسوت اینگونه حرف بزند من باید بگویم همین که حمید درخشان به خلیلی اجازه داده با این تیم بزرگ تمرین کند خلیلی باید ممنون باشد و نباید اینگونه حرف بزند. تازه درخشان به خود خلیلی احترام گذاشته و این بازیکن هم باید به دنبال یک تیم مناسب باشد تا بتواند در آن تیم فوتبال بازی کند.

بازیکن سابق تیم ملی می گوید: پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و آن تیم همیشگی نیست اما خب من فکر کنم با شروع نیم فصل دوم باید شاهد تغییراتی باشیم و پرسپولیس واقعی را ببینیم.

پیشکسوت محبوب پرسپولیس در پایان می گوید: پرسپولیس باید در یارگیری خوب عمل کند و بازیکنان مورد نیازش را جذب کند تا بتواند به هدفش برسد چرا که قطعاً این تیم نیاز به بازیکنان جدیدی دارد در پستهای مختلف تا بتواند در جام باشگاه های آسیا و لیگ موفق عمل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها