کد خبر: ۲۶۵۶۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۷ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،پیام صادقیان درباره دیدار پرسپولیس با راه آهن اظهار داشت: «ما یکی از زیباترین بازی های فصل خود را به نمایش گذاشتیم. در این بازی موقعیت های زیادی را بدست آوردیم که می توانستیم از روی آنها به گل برسیم اما موفق به این کار نشدیم. ما باید بازی را در 90 دقیقه به پایان می رساندیم اما بازی به 120 دقفیقه و پنالتی کشیده شد. این از زیبایی های فوتبال است و خوشحالیم که توانستیم در نهایت به دور بعد صعود کنیم.»

وی در خصوص پنالتی از دست رفته اش مقابل راه آهن گفت: «این از معدود دفعاتی بود که من چنین موقعیتی را از دست دادم. در لحظه آخر زدن ضربه به طالب لو تمرکزم را از دست دادم و در ریباند فقط به این فکر می کردم که توپ را به گل تبدیل کنم که متأسفانه نشد اما فکر می کنم بازی خوبی انجام دادم و کادر فنی هم از من راضی بودند.»

هافبک پرسپولیس درباره حضورش در زمین در ترکیب اصلی بازی مقابل راه آهن خاطر نشان کرد: «این تشخیص کادر فنی بود و من به این نقطه نظر مربیان تیم احترام می گذارم. خوشحالم که درون دروازه مان سوشا مکانی بود و نگذاشت زحمات بازیکنان ما به هدر برود.»

صادقیان در ارتباط با بازی پیکان توضیح داد: «با این برد روحیه مضاعفی گرفتیم و امیدوارم بتوانیم بردهای مان را ادامه دهیم. این تیم را دست کم نمی گیریم و مانند تمام بازی های لیگ با تمام قدرت مقابل پیکان به میدان خواهیم رفت. من هم همه تلاشم را بکار می گیرم تا برای موفقیت تیمم مثمرثمر باشم. ما به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داریم که بتوانیم در جدول لیگ جایگاه مان را ارتقا ببخشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها