کد خبر: ۲۶۵۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۳ آبان ۱۳۹۰
با اينكه مسوولان فدراسيون فوتبال بنا بر درخواست كی روش اصرار بر آمدن اشكان دژاگه به ايران دارند و بارها گفته‌اند مشكلات قانونی آمدن وی به ايران از جمله مساله سربازی اين بازيكن دورگه ايرانی آلمانی را حل كرده‌اند، اما...
تابناک: تازه‌ترین مانع ملی پوش شدن دژاگه مساله عضویت او در یك گروه خاص در آلمان است؛ گروهی كه به نظر می‌رسد در صورت فاش شدن اسم آن دیگر هیچ مسوولی در ایران قدمی برای بازی او در تیم ملی بر ندارد!

به نوشته اعتماد : دیروز مهدی محمدنبی درباره شایعاتی كه قبلا درباره خالكوبی اشكان دژاگه در رسانه‌ها مطرح شده، گفته بود: «من واقعا متاسف هستم كه بعضی از دوستان رسانه‌یی ما به هر قیمت قصد حاشیه‌سازی دارند.

ما تا همین یكی دو هفته پیش پیگیر كارهای خدمت سربازی اشكان برای حضور این بازیكن در اردوهای تیم ملی و سفر به تهران بودیم. حالا چطور به خاطر خالكوبی‌های بدنش اجازه نداریم كه از او استفاده كنیم؟ اصلا چه كسی این حرف‌ها را زده است؟ همه ما خوب می‌دانیم كه اشكان دژاگه از كودكی در آلمان بزرگ شده و با فرهنگ آنها زندگی كرده است اما مهم برای ما این است كه این بازیكن ابراز تمایل كرده تا برای تیم ملی كشور خودش یعنی ایران بازی كند. او خودش را یك فوتبالیست ایرانی معرفی كرده است ولی هیچ‌كس به این چیزها توجه نمی‌كند. اشكان دژاگه هیچ مشكلی برای حضور در تیم ملی ندارد.

ضمن اینكه غیبت او در اردوی اخیر تیم ملی هم فقط به خاطر تاخیر در انجام امور اداری این بازیكن در آلمان بود. چون دژاگه با ما تماس داشته و تاكید كرده است كه از بازی با قطر تیم ملی را همراهی می‌كند.»حال باید دید مسوولان فدراسیون چگونه می‌خواهند از سد این حاشیه جدید بگذرند. آیا آنها می‌توانند درخواست‌های مكرر كی‌روش برای ملی پوش‌شدن دورگه‌های ایرانی شاغل در اروپا از جمله اشكان دژاگه را حل كنند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها