کد خبر: ۲۶۵۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۲۳ آبان ۱۳۹۰
از روز گذشته با توجه به اختلال در سیستم اینترنت کشور و بروزرسانی و ارتقاء نرم افزار برخی بانک ها ، سرگردانی مراجعه کنندگان بهATM ها و مراکز خرید همچنان ادامه دارد .
مشرق- کاربران اینترنت در کشور دو روز سختی را پشت سر گذاشتند و به نظر میرسد با توجه به عدم اظهار نظر مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور  ،این قطعی و اختلال همچنان ادامه داشته باشد .

بر اساس این گزارش ، پورتال های اینترنتی بانک های ملی و صادرات و ملت و سپه و.... به سختی در  دسترس است  و اگر هم موفق به ورود به سایت بانک مورد نظر شوید ، قطعا باید قید استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک را بزنید ، زیرا سرعت بسیار پائین اینترنت در این چند روز این امکان را به شما نمی دهد .

این در حالی است که طي روزهاي اخير به كرات از قطعي سيستم خود پردازها، اينترنت بانك‌ها و پايانه‌هاي فروشگاهي بانك‌هاي مختلف خبرهايي شنيده مي‌شود كه دو بانك صادرات و ملي در اختلال سيستم الكترونيك پيشتاز بوده‌اند و امروز نیز بانک ملت به این بانک ها اضافه گردیده است .
با وجود اعلام بانك ملي مبني بر رفع اختلال ايجاد شده در سيستم‌هاي الكترونيكي اين بانك به دليل به روز شدن سرورها، مشكلات همچنان ادامه دارد و باعث سردرگمي مشتريان شده است.

روز گذشته يكي از مسئولان بانك ملي دليل اختلال در سيستم الكترونيك بانك را قديمي شدن نرم افزارها و سرورهاي بانك عنوان كرد كه به روز كردن آن مشكلاتي را در حال حاضر در خدمات دهي به مشتريان ايجاد كرده است.
اما با توجه به اظهارنظرهای مختلف مسئولان شبکه بانکی کشور مبنی بر رفع اختلال ، تا به امروز، سه روز است كه خدمات بانکداری الکترونیکی بیشتر بانک ها در قطعي به سر مي‌برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها