کد خبر: ۲۶۵۳۵۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۰۶ آبان ۱۳۹۳
سال 2014 بي ترديد بهترين سال دوران حرفه اي آنخل دي ماريا، ستاره تيم ملي آرژانتين بود.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2103 و بعد از پیوستن گرت بیل به رئال، شایعات زیادی در مورد جدایی دی ماریا از رئال به گوش رسید اما او در این تیم ماند و نقش زیادی در دو قهرمانی فصل گذشته این تیم ایفا کرد.
دی ماریا در طول فصل 90 موقعیت گلزنی برای هم تیمی هایش ایجاد کرد که آماری خیره کننده بود. او در فینال چمپیونزلیگ هم نمایش درخشانی داشت و اگرچه نتوانست گلی به ثمر برساند اما به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.



درخشش دی ماریا در جام جهانی هم ادامه پیدا کرد. او گل صعود آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی را وارد دروازه سوئیس کرد اما مصدومیتش مقابل بلژیک، باعث شد دیدار نهایی را از دست بدهد؛ اتفاقی که بسیاری آن را یکی از عوامل شکست آلبی سلسته در دیدار نهایی می دانند.

دی ماریا در تابستان راهی منچستریونایتد شد و علی رغم تغییر لیگ، شروعی رویایی در الدترافورد داشت. او عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر منچستریونایتد را به دست آورد و حالا مهره ای بی جانشین در ترکیب شیاطین سرخ است.
یکی از بهترین بازی های او در سال 2014، نمایش درخشانش در دیدار دوستانه مقابل آلمان در ماه آگوست بود؛ دیداری که با پیروزی 4-2 آرژانتین به پایان رسید اما همه این درخشش ها هم شاید نتواند برای رسیدن او به توپ طلا کافی باشد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها