کد خبر: ۲۶۵۳۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۰۶ آبان ۱۳۹۳
عملکرد خوب سوشا مکاني در جام‌حذفي که باعث شد پرسپوليس در ضربات پنالتي و در ديدار سخت و حساس مقابل راه‌آهن به پيروزي برسد، بي گمان نادر باقري را بيش از هر کسي خوشحال کرد.
به گزارش پایگاه 598، مربی گلرهای پرسپولیس که در این مدت تحت فشار شدید انتقادات رسانه ها بود در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد عملکرد گلرهای پرسپولیس بخصوص سوشا مقابل راه‌آهن گفت: خیلی خوشحالم که بچه های ما توانستند مقابل راه‌آهن بازی خوبی را به نمایش بگذارند. نه تنها از عملکرد سوشا بلکه از عملکرد تک تک بچه های تیم، خوشحالم.

باقری افزود: این پیروزی مجموعه تلاش تک تک اعضای مجموعه پرسپولیس بود، از مدیریت گرفته تا تدارکات؛ خوشبختانه بچه های مصدوم ما رسیدند و بازی خوب و روانی را به نمایش گذاشتند.

باقری در مورد وضعیت آمادگی نیلسون و مکانی گفت: جفت دروازه‌بان های پرسپولیس آماده هستند و مطمئن باشید ما از درون دروازه مشکلی را احساس نمی‌ کنیم.

مربی گلرهای پرسپولیس در مورد انتقاداتی که در این مدت از او و دروازه‌بان های پرسپولیس شده بود، می‌ گوید: بیلان کاری من مشخص است و احتیاج به بازگویی آن نیست. نظر کارشناسان مهم است که عملکرد من و دروازه‌بان ها را مورد بررسی قرار دهد. بدون توجه به حاشیه پردازی هایی که از بیرون برای باشگاه و تیم درست می‌ کنند، تمام تمرکز ما روی موفقیت پرسپولیس است.

باقری در مورد گل های بدی که مکانی و نیلسون در دو بازی قبلی مقابل راه‌آهن از سایپا دریافت کردند، چنین گفت: در فوتبال هزار و یک اتفاق رخ می‌ دهد، گلر هم مثل بقیه انسان ها می‌ تواند دچار اشتباه شود ضمن اینکه من حاضرم با هر کارشناسی که معتقد است سوشا و نیلسون اشتباه کردند بحث کنم. حرف من این است که ما روی اتفاقات گل خوردیم یعنی هم گل سایپا و هم گل راه‌آهن بر روی اتفاق وارد دروازه شد. نیاز به اعلام من نیست که سوشا و نیلسون هر دو گلرهای بزرگی هستند و مطمئنا در ادامه لیگ و جام‌حذفی کمک حال ما و پرسپولیس خواهند بود.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس و مربی فعلی گلرهای این تیم در مورد پنالتی زدن سوشا هم گفت: خود او خواست پنالتی بزند و کادرفنی هم با توجه به وضعیت روحی روانی خوب او با درخواستش موافقت کرد و دیدید که چه پنالتی زیبایی را هم به ثمر رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها