کد خبر: ۲۶۴۱۳
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۲۲ آبان ۱۳۹۰
مديرکل روابط عمومي بانک صادرات ضمن عذرخواهي از کليه مشترياني که حساب‌هاي آنان دراين بانک مسدود شده است، خاطرنشان ساخت: انسداد حسابهاي برخي از مشتريان صرفاً در راستاي حفظ منافع آنان بوده است.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران ، مجيد ابوالفتحي مديرکل روابط عمومي اين بانک با اشاره به اينکه تعدادي از حسابهاي مشتريان اين بانک بدليل نقص در مدارک هويتي صاحبان آنان مسدود شده است، يادآور شد: بانک صادرات ايران در راستاي اجراي بخشنامه‌هاي صادره از سوي مراجع ذيصلاح همچون ساير بانکها و بمنظور حفظ حقوق مشتريان و جلوگيري از هرگونه سوءاستفاده احتمالي نسبت به انسداد حسابهاي مورد نظر اقدام نموده است.

وي با عذرخواهي بدليل وقوع اين امر، خاطر نشان ساخت: مشترياني که حسابهاي آنان مسدود شده است، با مراجعه به شعب خود و ارائه اصل مدارک شناسايي شامل شناسنامه و کارت ملي مي‌توانند نسبت به رفع انسداد حساب خود اقدام نمايند.

گفتني است صداي سپهر بانک صادرات از طريق شماره تلفن 5 رقمي 09602 آماده جوابگويي به سئوالات مشتريان بانک در اين خصوص و ارائه هرگونه راهنمايي لازم مي‌باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها