کد خبر: ۲۶۳۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۲ آبان ۱۳۹۰
"اریک مارگولیس"، نویسنده آمریکایی کتاب "آزادی یا سرکوب" در مقاله‌ای که پایگاه کامن‌دریمز آن را منتشر کرده است، نوشت:آمریکا و اسرائیل جنجال گسترده‌ای را در خصوص احتمال حمله ایران به اسرائیل به راه انداخته‌اند و جمهوری‌خواهان نیز در حمایت از تجاوز به ایران "پارس" می‌کنند.
به گزارش فارس، "اریک مارگولیس"، نویسنده آمریکایی کتاب "آزادی یا سرکوب" در مقاله‌ای که پایگاه کامن‌دریمز آن را منتشر کرده است، نوشت: گزارش آمانو "تکرار مکرارات" است و بخش اعظم آن حاوی ادعاهای تکراری است.
 
وی افزود: ما دست‌کم از سال 2002 در خصوص لپ‌تاپی که ادعا می‌شود از ایران دزدیده شده و تحویل مقامات اطلاعاتی آمریکا گردیده است، مطالبی را شنیده‌ایم. این لپ‌تاپ علی‌الظاهر محتوی اطلاعات علمی در خصوص چگونگی انفجار و شلیک سلاح اتمی بوده است.
 
مقامات غربی ادعا می‌کنند که لپ تاپ مزبور ثابت می‌کند که ایران معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای را که خود از امضاکنندگان است، نقض کرده است. آمریکا و اسرائیل جنجال گسترده‌ای را در خصوص احتمال حمله ایران به اسرائیل به راه انداخته‌اند و جمهوری‌خواهان نیز در حمایت از تجاوز به ایران "پارس" می‌کنند.
 
مارگولیس ضمن اشاره به افتضاح آژانس در خصوص ادعای دست داشتن یک دانشمندان اوکراینی در تلاش‌های ایران برای تولید بمب اتم، نوشت: اکنون مشخص شده است که این شخص در تولید نانو دایموند (نانو الماس) فعالیت دارد، نه تولید بمب اتمی.
 
این تحلیلگر آمریکایی به نقش سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در اتهام‌زنی‌های جدید علیه ایران نیز اشاراتی داشته و اذعان کرده است که گروه مزبور علی‌رغم آنکه هنوز رسما از فهرست گروه‌های تروریستی در ایالات متحده خارج نشده است، با جمهوری‌خواهان آمریکا رابطه دارد.
 
مارگولیس سرانجامن این سوال را مطرح کرده است که اگر ایران واقعا به دنبال تولید سلاح هسته‌ای بوده است، این روند چرا تا این حد طولانی شده است؟
 
وی افزود: آنچه دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد این است که اتهامی متوجه اسرائیل که دارای زرادخانه کلاهک هسته‌ای و تسلیحات میکروبی است نمی‌شود اما ایران که تحت نظیر آژانس است، تحت فشار قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها