کد خبر: ۲۶۳۴۴۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
در آستانه انتشار گزارشی که احتمال می‌رود نشان دهنده کاهش موجودی سوخت موتوری آمریکا در هفته گذشته میلادی باشد، قیمت جهانی نفت تقریبا ثابت باقی ماند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛ پایگاه خبری بلومبرگ آمریکا امروز چهارشنبه اعلام کرد: در آستانه انتشار گزارشی که احتمال می رود نشان دهنده کاهش موجودی سوخت موتوری آمریکا در هفته گذشته میلادی باشد، قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازار نیویورک در سطح بیش از 82 دلار در هر بشکه، تقریبا ثابت باقی ماند.

 بنابراعلام بلوقیمت نفت برنت نیز در بازار لندن تغییر نکرد.

احتمال می رود، موجودی سوخت موتوری آمریکا به پایین ترین سطح خود در دو سال گذشته رسیده باشد.

آمریکا بزرگ ترین مصرف کننده نفت در جهان است.

قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه دسامبر (آذر) پس از آنکه دیروز هفت دهم درصد افزایش یافت، امروز تاکنون تغییر چندانی نداشته است.

به پیش بینی بلومبرگ، موجودی بنزین آمریکا احتمالا ظرف هفته گذشته، یک میلیون و 450 هزار بشکه کاهش یافته و به 204 میلیون و 200 هزار بشکه یا کمترین مقدار از نوامبر 2012 رسیده است. گزارش مدیریت اطلاعات انرژی آمریکا در این زمینه، امروز اعلام می شود.

افزایش قیمت نفت، در حال جبران کاهش های گذشته است زیرا بانک های بین المللی از جمله بانک بی.ان.پی پاریباس فرانسه و بانک آمریکا پیش بینی می کنند، احتمالا فراوانی نفت در بازار کمتر شده است.

آنها تا حدودی معتقدند، اوپک تولید خود را کاهش خواهد داد.

قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه دسامبر در ساعت 15:17 امروز به وقت سیدنی در معاملات الکترونیکی بازار تجاری نیویورک 82 دلار و 54 سنت بود.

قیمت نفت دیروز در بازار نیویورک با 10 سنت افزایش به 82 دلار و 81 سنت رسید.

قیمت نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه دسامبر امروز در ساعت یادشده در بازار آیس فیوچرز اروپا واقع در لندن شش سنت افزایش یافت و به 86 دلار و 28 سیت رسید که نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها