کد خبر: ۲۶۳۴۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
حسين فرکي سرمربي سپاهان در بازي با راه آهن نتوانست پيروز از زمين بيرون بيايدو بدين ترتيب سپاهان با شکست تهران را ترک کرد.
به گزارش "ورزش سه"، فرکی بعد از این باخت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و ابتدا به راه آهن بابت این برد تبریک گفت. او در خصوص این بازی گفت:

با توجه به وضعیت تیم ها در جدول هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز به بازی آمده بودند . به تیم حریف تبریک می گویم که به گل رسیدند.ما خیلی تلاش کردیم و تیم برتر میدان بودیم . تیم حریف به دنبال بازی دفاعی بود و راه آهن می خواست روی ضد حملات به گل برسد. متاسفانه روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و می توانستیم بازی را به نفع خودمان برگردانیم .

او در مورد اخراج حاج صفی هم گفت: داور تشخیص داد که بازیکن ما با آرنجش به شکم بازیکن راه آهن زده است.اما نکته اینجاست که قبل از اینکه حاج صفی این کار را انجام بدهد بازیکن راه آهن مرتکب خطا شده بود.البته اخراج او باعث شد انگیزه بقیه بازیکنان بیشتر شود اما فایده نداشت.

فرکی در مورد موقعیت های گلزنی تیمش هم گفت: نیمه اول یک بار توپ به تیر خورد و یک بار هم طالب لو با عکس العمل خوب خودش مانع گلزنی ما شد. در نیمه دوم اگر کرمی توپ را خوب کنترل می کرد می توانست بازی را جبران کند. امروز روز ما نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها