کد خبر: ۲۶۳۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۲ آبان ۱۳۹۰
تحليلگر مسائل سياسي اعلام کرد علي عبدالله صالح ديکتاتور يمن کشتار مردم اين کشور را به وسيله اي براي وقت دادن به مقامات آمريکايي تبديل کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پرس تي وي، حسين طيلاوي Hesham Tillawi تحليلگر مسائل سياسي روز شنبه گفت، سياستمداران آمريکايي هنوز زمان را براي فشار بر علي عبدالله صالح در چارچوب برکناري وي از قدرت مناسب نمي دانند.
تحليلگر مسائل سياسي تصريح کرد، مقامات آمريکايي قصد دارند در زمان مناسب با جايگزين کردن علي عبدالله صالح با عامل آمريکايي ديگري ،همچنان به نفوذ خود در يمن ادامه دهند.
حسين طيلاوي همچنين اظهار کرد، سرنگوني علي عبدالله صالح از قدرت حتمي است اما وي به دستور مقامات آمريکايي در قدرت باقي مانده است، چرا که خواست تظاهرکنندگان در يمن در تضاد با منافع آمريکا است.
مردم يمن از اواخر ژانويه امسال، انقلاب خود را ضد حکومت سي و سه سالـه" عبدالله صالح " آغاز کرده اند و کناره گيري بدون قيد و شرط وي را خواستارند.
وابستگان به نظام علي عبدالله صالح با حمايت آمريکا همواره انقلابيون و غيرنظاميان بي دفاع يمني را که تغيير و اصلاحات و سرنگوني ديکتاتور اين کشور خواستارند ، هدف قرار مي دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها