کد خبر: ۲۶۲۶۷۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
مدير عامل باشگاه استقلال گفت: تعطيلي ليگ ها در همه جاي دنيا متداول است اما اين تعطيلي در نهايت 20 تا 30 روز است ودر هيچ جا تعطيلي ليگ هاي باشگاهي 50 روز نيست بنابراين بايد براي حل اين مشکل فکري کرد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، بهرام افشارزاده با اشاره به اعتراض قلعه نویی در خصوص مصدومیت برخی بازیکنان استقلال گفت: وی حق دارد ناراحت باشد زیرا ما بازیکنان را سالم می دهیم و مجروح پس می گیریم و اینجا اشتباه متوجه باشگاه نیست .

افشارزاده درخصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان با توجه به برد دراهواز روحیه خوبی داشته و با اضافه شدن جاسم کرار به این تیم و شرایط تمرینات تیم مشکلی برای رویارویی با تیم پدیده مشهد نداریم.

وی اظهارامیدواری کردکه تیم استقلال درمقابل پدیده مشهد با پیروزی این شهر را ترک کند، افزود:ازهواداران فولاد نوین گلایه دارم زیرا عین 120 دقیقه علیه تیم ما فحاشی کردند که اصلا زیبا نبود و با روحیه ورزشی نیز تناسبی نداشت.

افشارزاده همچنین ازمسئولان باشگاه استقلال خوزستان قدردانی کردکه زمینی برای انجام تمرینات در اختیار تیم استقلال تهران قرار دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها