کد خبر: ۲۶۲۶۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۲۱ آبان ۱۳۹۰
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: 13 نفر از مجروحان حادثه انفجار در پادگان سپاه به برای درمان به استان البرز منتقل شدند.
کورش سلیمی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس در استان البرز به محل حادثه اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع این انفجار هشت دستگاه آمبولانس از استان البرز به محل اعزام شد.
وی تصریح کرد: همچنین سه بیمارستان در شهرستان کرج که عبارتند از بیمارستان‌های شریعتی، البرز و شهید مدنی در آماده‌باش کامل هستند و مجروحان حادثه فوق به این بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.
این مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای وقوع حادثه 13 مجروح به استان البرز جهت درمان منتقل شده که به دلیل شدت جراحات وارده دو مجروح به تهران اعزام گشتند.
سلیمی افزود: بنابراین در حال حاضر یازده مجروح حادثه فوق در کرج تحت مداوا هستند.

*حال یکی از مجروحان بسیار وخیم است
وی در پاسخ به سوال خبرنگار اعزامی فارس مبنی بر اینکه وضعیت مجروحان تحت مداوا در استان البرز چگونه است؟ گفت: حال یک نفر بسیار وخیم است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز ادامه داد: خوشبختانه 10 مجروح دیگر به صورت سرپایی تحت مداوا هستند و به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر مرخص خواهند شد.
سلیمی در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اسامی مجروحان حادثه چیست؟ گفت: به دلیل ابعاد امنیتی حادثه تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم به غیر از خانواده مجروحان اطلاعاتی به افراد غیر بدهیم.
وی تاکید کرد: از سوی دیگر پزشکان و افراد کادر پزشکی بر اساس قوانین بهداشت و درمان کشور مجاز به ارائه اطلاعات بیماران نیستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها