کد خبر: ۲۶۲۵۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۳

حسین ماهینی در نیم فصل دوم لیگ برتر سیزدهم برای تراکتورسازی بازی می کند و این حضور جزو خدمت سربازی این بازیکن حساب می شود!

تراکتورسازی تبریز یکی از تیم هایی است که مثل ملوان بندرانزلی حق و سهمیه جذب سرباز دارد و قرار است حسین ماهینی خدمت سربازی خود را در این تیم سپری کند.

ماهینی دیروز برای خداحافظی با همبازیان خود به تمرین پرسپولیس رفت اما به خبرنگاران نگفت مقصد بعدی اش کجاست. حتی محسن بنگر هم که در اینستاگرام خود برای ماهینی متن خداحافظی به اشتراک گذاشت، نام تیم بعدی همبازی خود را لو نداد اما پیام صادقیان چند ساعت قبل در اینستاگرام خود نوشت پیام قبل از سفر به تبریز برای خداحافظی به تمرین پرسپولیس آمد.

یک منبع خبری آگاه هم در گفت و گو با رادنیوز خبر حضور ماهینی در تیم تراکتورسازی تبریز را تایید کرد و مدعی شد این بازیکن بعد از آن که نتوانسته ثابت کند معافیت اش قانونی بوده، در لیست بازیکنانی که کارت معافیت شان جعلی است قرار گرفته و ترجیح داده بین دو تیم ملوان و تراکتور، برای ادامه فوتبال خود تراکتور را انتخاب کند.

جالب اینجاست که طی چند ماه اخیر بیش از 20 بار رسانه ها نوشتند ماهینی هم یکی از بازیکنانی است که از طریق باند اهوازی کارت معافیت از خدمت گرفته اما هر بار این بازیکن تمام شایعات را رد کرده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها