کد خبر: ۲۶۲۰۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۷ مهر ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال فولادخوزستان معتقد است قهرمانی فولاد به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده و خیلی ها تلاش می کنند تا آن جا که ممکن است امسال مجددا این اتفاق رخ ندهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا،نعیم سعداوی در ابتدا درخصوص شکست این تیم برابر پارسه تهران و حذف از جام حذفی اظهار کرد: در دیدار با پارسه بازیکنان ما در حد و اندازه‌های خوزستان ظاهر نشدند. ما به ویژه در نیمه اول خوب بازی نکردیم و در مقابل تیم حریف خیلی خوب و با انگیزه ظاهر شد و موقعیت های خوبی هم داشت و می توان گفت شرایط آن ها در این نیمه از ما بهتر بود. حریف توانست در این نیمه از روی نقطه پنالتی به گل برسد.

 

وی افزود: در نیمه دوم شرایط تیم ما بهتر بود و موقعیت هایی را هم به دست آوردیم ولی در ادامه متاسفانه هر چه از روند بازی می گذشت و ما به گل نمی رسیدیم، شرایط برای مان سخت تر می شد و متاسفانه با یک گل بازی را واگذار کردیم.

 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به پنالتی ای که برای حریف گرفته شد، گفت: درباره پنالتی حرف و حدیث هایی هست و باید دید که نظر کارشناسان که بدون غرض نظرشان را می دهند، چه می باشد. در بازی با نفت مسجدسلیمان نیز دو پنالتی برای ما گرفته نشد و گل سالم مان هم مردود اعلام شد. به هر حال اشتباهات تاثیرگذار این شکلی کمی در روند کار ما تاثیر می گذارد.

 

سعداوی بیان کرد: یک علامت بسیار بزرگ برای ما در خصوص عدم تعویق دیدارمان باقی مانده است و بسیار دوست داریم که فدراسیون و سازمان لیگ به آن پاسخ دهند که چطور می شود در حالی که سالیان زیادی است ارتباطات بسیار خوبی بین باشگاه فولاد و فدراسیون بوده و همیشه بهترین و بیشترین تعامل را باشگاه ما با فدراسیون داشته است، درخواستی برای تعویق بازی مان می دهیم و پذیرفته نمی شود اما این درخواست برای برخی تیم ها پذیرفته می شود و خیلی دوست دارم در این زمینه جواب قانع کننده ای بگیریم.

 

وی ادامه داد: ما برای این دیدار دو ملی‌پوش‌مان را بدون حتی یک جلسه تمرین در اختیار داشتیم و یوسف وکیا هم که همراه با تیم‌ملی المپیک بود، دو روز قبل از بازی به ما ملحق شد. البته این موارد را نگفتم که باخت مان را توجیه کنم، چرا که ما در این مسابقه روز خوبی را سپری نکردیم و در حد و اندازه های خودمان ظاهر نشدیم و قدر این جام را آن طور که باید و شاید ندانستیم و می توان گفت خیلی زود از جام حذفی خداحافظی کردیم، جامی که می توانستیم در آن حرفی برای گفتن داشته باشیم ولی متاسفانه به دلایلی که گفتم خداحافظی خیلی زودی با این جام داشتیم. اکنون باید تمرکزمان را روی بازی های حساس لیگ برتر بگذاریم و تلاش می کنیم خیلی سریع شرایط تیم مان را تغییر دهیم و امیدوار هستیم در آینده با تقویت تیم مان، شرایط خوبی را رقم بزنیم.

 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد بازیکنان تیم تان دیدار با برخی تیم ها را دست کم می گیرند؟ گفت: تا اندازه ای این صحبت منطقی است ولی تمام تلاش کادر فنی این بود که نگاه و تفکر بازیکنان را احیانا نسبت به دست کم گرفتن برخی تیم ها با توجه به اسم و سوابق شان، کاملا از بین ببرد یا به حداقل برساند. البته ما در دیدار با پارسه به خاطر دست کم گرفتن تیم حریف شکست نخوردیم بلکه تیم پارسه از انگیزه لازم برخوردار بود. این جام می تواند جام شگفتی ها باشد. در کل شرایط سخت بود و بازیکنان ما واقعا حریف را دست کم نگرفتند و شاید مشکلات فنی هم بود و همگی این موارد دست به دست هم داد تا چنین اتفاقی رخ دهد. پرونده این بازی و این جام برای ما بسته شد و باید به فکر آینده بود و تمام تمرکزمان را روی بازی های آینده بگذاریم.

 

سعداوی درباره دیدار این تیم در لیگ برتر مقابل ذوب آهن عنوان کرد: عصر امروز تمرین بازپروری داریم و از روزهای آینده کارمان را برای بازی با ذوب آهن آغاز می کنیم. امیدوارم که بتوانیم از این دیدار دست پر برگردیم. هواداران حق دارند که نگران باشند، چرا که سطح توقع و انتظارات بالا رفته است و مسوولیت ما دوچندان شده است و باید تمام تلاش مان را به کار ببندیم تا این شرایط را تغییر دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها