کد خبر: ۲۶۱۹۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۲۷ مهر ۱۳۹۳
در پی اعتراضات گسترده فعالان جنبش تحریم اسرائیل در ایرلند، دولت این کشور مجبور شد تا فعالیت یکی از شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی را در ایرلند متوقف کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جبهه جهانی مستضعفین: در پی اعتراضات گسترده فعالان جنبش تحریم اسرائیل در ایرلند، دولت این کشور مجبور شد تا فعالیت یکی از شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی را در ایرلند متوقف کند. ایرلندی‌های حامی فلسطین، دولت کشورشان را مجبور کردند تا به همکاری خود با یک شرکت حامی رژیم صهیونیستی پایان دهد.

 

خبرگزاری وطن  فلسطین در این باره گزارش داد؛ در پی اعتراضات گسترده فعالان جنبش تحریم اسرائیل در ایرلند، دولت این کشور مجبور شد تا فعالیت شرکت G4S در پروژه‌های امنیتی ایرلند را متوقف کند. این جنبش همچنین از کشورهای عربی کویت و عربستان خواست تا سرمایه‌گذاری در این شرکت را لغو کنند. گفتنی است به دنبال پیروزی‌های جنبش تحریم اسرائیل در کشورهای مختلف به ویژه انگلیس و نروژ، شرکت G4S اعلام کرد تا سه سال آینده به همکاری با اسرائیل پایان خواهد داد. شرکت انگلیسی G4S در تأمین امنیت زندان‌های اسرائیل و شکنجه اسرای فلسطینی با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کند و همچنین همکاری گسترده‌ای با ارتش جنایتکار و شهرک‌های غیر قانونی اسرائیل دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها