کد خبر: ۲۶۱۳۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۲۴ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، همان‌طور که یکی، دو هفته پیش نوشته بودیم، مهرداد پولادی بعد از بازگشت به قطر، برای الشحانیه به میدان می‌رود.

ITC این بازیکن سرانجام روز چهارشنبه هفته گذشته به وسیله فیفا صادر شد و در اختیار قطری‌ها قرار گرفت. پس از آنکه فدراسیون فوتبال اعلام کرد از نظر قانونی منع شده تا به خاطر مشکل معافیت سربازی او، برایش ITC صادر کند، پولادی و مدیربرنامه‌هایش از فیفا خواستند مجوزش را صادر کند. طی شدن این پروسه دو هفته زمان برد و سرانجام چهارشنبه هفته گذشته قطری‌ها به پولادی خبر دادند که دیگر مشکلی برای بازی کردن ندارد.

پولادی نزدیک به دو ماه قبل قرارداد خود را با الشحانیه امضا کرده بود و اول و آخر باید برای این تیم بازی می‌کرد اما خودش تصمیم گرفت برای آرام کردن جو، از بازگشت به ایران بگوید. پولادی قبل از آنکه به پرتغال برود، در مصاحبه‌ای اعلام کرد به محض اتمام این اردو به ایران می‌آید تا با پرسپولیس مذاکره کند! در واقع او با این کار، پرسپولیسی‌ها را مجبور کرد تا دست از مصاحبه‌های خود بردارند. همچنین این حرف‌های پولادی باعث شد او بتواند پشت پرده درخواست ITC را انجام بدهد و کسی این موضوع را متوجه نشود. البته خبرورزشی از دو هفته پیش اخباری در این زمینه منتشر کرد حتی بعد از مصاحبه پولادی هم این خبرها ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه گذشته با صدور ITC پولادی، خبرها تأیید شد. الشحانیه هم ترجیح داد پس از حل این مشکل، رسماً او را به عنوان بازیکن خود معرفی کند.

با این حال مهرداد همچنان یک مشکل دارد؛ کارت معافیت. او در اردوی پرتغال در این باره با مربیان تیم‌ملی حرف زد. کارت معافیت این بازیکن باطل شده و او باید در یک تیم نظامی سربازی خود را سپری کند. پولادی با الشحانیه قرارداد بسته و به همین دلیل نمی‌تواند به یک باشگاه نظامی منتقل شود. او در پرتغال با مربیان تیم‌ملی در این باره حرف زد و کروش گفت: «به‌هرحال باید هرچه زودتر این مشکل خود را حل کنی. یک اردو نیایی، دو اردو نیایی… باید این مشکل حل شود.» شانسی که پولادی آورده این است که تیم‌ملی فقط در آبان ماه در تهران اردو دارد. قبل از اعزام به استرالیا هم ایران یک بازی دوستانه در تهران مقابل فلسطین برگزار می‌کند که پولادی این مسابقه را هم از دست می‌دهد.

او تا خردادماه سال آینده مجبور است در الشحانیه بماند و می‌تواند تابستان آینده به یک تیم نظامی منتقل شود. بعد از جام ملت‌ها هم اردوی تیم‌ملی در اروپاست که پولادی می‌تواند بدون مشکل در این اردو حاضر شود.

در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه پولادی به خاطر مشکل سربازی نامش از لیست تیم‌ملی خط می‌خورد اما شنیدن این خبر برای کروش تعجب‌آور بوده است. او روی پولادی حساب ویژه‌ای باز کرده و همچون جام جهانی، می‌خواهد از این بازیکن به صورت ثابت در جام ملت‌ها استفاده کند. آیا در این شرایط ممکن است کروش روی نام این بازیکن خط قرمز بکشد؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها