کد خبر: ۲۶۱۳۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۸     ۲۴ مهر ۱۳۹۳

کریم انصاری فرد به آرزویش رسید: حضور در برنابئو

به گزارش پایگاه 598، جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد عصر دیروز مهمان برنابئو بودند. دو بازیکن تیم‌ملی، در مسیر بازگشت از لیسبون به پمپلونا، توقفی یک‌روزه در مادرید داشتند تا از این فرصت استفاده کنند و به این ورزشگاه بروند.

نکونام می‌گوید: «من که قبلاً در این ورزشگاه بازی کرده‌ام و بارسایی هستم، کریم از روز اولی که آمد دوست داشت به برنابئو بیاید. در این توقف فرصتی دست داد تا بتوانیم به این ورزشگاه بیاییم.» نکونام از برنابئو خاطره شیرینی دارد که در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شده؛ گل به رئال و کاسیاس: «همیشه وقتی به این ورزشگاه می‌آیم، اولین تصویری که جلوی چشمم می‌آید آن گل است. فکر می‌کنم برای همیشه در تاریخ فوتبال من و ایران می‌ماند.

بعد از گل به قدری هیجان داشتم که چیزی به یادم نمی‌آید.» نکونام خاطره آن گل را با یک عکس زنده کرد. او بعد از گل به سمت کنار زمین دوید و با دست، اندک طرفداران اوساسونا را نشان داد. او در نقطه‌ای ایستاد و بازیکنان اوساسونا را شاد کرد و انگشتش را به سمت آسمان نشانه رفت. نکونام دیروز در همان نقطه ایستاد و انگشتش را به آسمان گرفت تا با یک عکس، یاد آن گل را زنده کند.

برای کریم انصاری‌فرد دیروز یک روز خاطره‌انگیز بود. او می‌گوید به ورزشگاه تیمی رفته که از بچگی عاشقش بوده: «خیلی خوشحالم که اینجا هستم. نمی‌دانید چه تعصب ویژه‌ای روی رئال دارم. عاشقانه این تیم را دوست دارم. داشتیم به پمپلونا بازمی‌گشتیم که پروازمان به تأخیر خورد و توانستیم از این تأخیر استفاده کنیم و به برنابئو بیاییم. اینجا فقط جای سپهر برادرزاده‌ام خالی است. او هم یک رئالی است. خیلی دوست داشتم اینجا بود. امروز تولدش است و از همین جا تولدش را تبریک می‌گویم.» اما کری‌خوانی‌های نکونام و انصاری‌فرد در برنابئو هم ادامه داشت. کاپیتان تیم‌ملی یک بارسایی تعصبی است و انصاری‌فرد هم که… نکونام می‌گوید: «من و کریم خیلی وقت است کری داریم.

به او گفتم سوم آبان در همین ورزشگاه شما را شکست می‌دهیم.» کریم هم پاسخ می‌دهد: «وا… من که ندیدم امسال بارسلونا خوب بازی کند. بازی‌های رئال ولی دیدن دارد. ان‌شاءا… برنده ما هستیم.» دو بازیکن تیم‌ملی دیروز به همه جای برنابئو سرک کشیدند. نکونام خاطراتش را زنده کرد و انصاری‌فرد هم تا توانست از او درباره بازی مقابل رئال مارید پرسید. در شماره روز شنبه می‌توانید مصاحبه کامل انصاری‌فرد و نکونام را درباره این حضور و همین‌طور کری‌خوانی برای بازی ال‌کلاسیکو بخوانید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها