کد خبر: ۲۶۱۳۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: اين مسابقه بازي تدارکاتي مناسبي بود و خيلي نمي‌شود بحث فني روي آن انجام داد، خوشحاليم که برديم و به مرحله بعد صعود کرديم.
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر پیام چغادک بوشهر در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: اختلاف فنی دو تیم زیاد بود و ما هم انتظار داشتیم تیم مقابل دست به انجام بازی دفاعی بزند. خوشبختانه توانستیم گل بزنیم و شانس‌های زیادی هم داشتیم که از دست دادیم.

وی ادامه داد: خاصیت این بازی‌ها این است که اگر گل نزنید کار سخت می‌شود اما به هر حال این دیدار برای رقابت مقابل فولاد در هفته آینده در لیگ برتر پیش بازی خوبی بود.

گل محمدی بیان کرد: این مسابقه بازی تدارکاتی مناسبی بود و خیلی نمی‌شود بحث فنی روی آن انجام داد، خوشحالیم که بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد فرصت سوزی بازیکنان تیمش گفت: ما در گلزنی مشکل داشتیم و باید در ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم، بازیکنان بد به توپ ضربه می‌زنند و باید سعی کنیم این مشکل را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بیشتر از بازیکنان اصلی خود استفاده کرد و در این بازی آسان به بازیکنان اصلی خود استراحت نداد خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات لیگ بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم به همین خاطر سعی کردیم از بازیکنان اصلی استفاده کنیم تا بیشتر هماهنگ شوند. البته ما در تعطیلات بدنسازی کردیم و به تیم فشار آوردیم و به خاطر بازی‌های آینده مجبور بودیم به بازیکنان اصلی بازی بدهیم تا برای بازی با فولاد شرایط بهتری داشته باشند.

گل محمدی در مورد بازی برابر استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: قبلاً یک بار با استقلال بازی کردیم و برابر این تیم ده نفره شدیم، در آن بازی شکست خوردیم و مطمئناً بازی ساده ای نیست و رقابت سختی خواهیم داشت، هر مرحله هم سختی‌های خاص خود را دارد اما با این هدف به اهواز می‌رویم که صعود کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها