کد خبر: ۲۶۱۳۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
امير حسين پيرواني مربي اسبق تيم ملي اميد معتقد است که با توجه به نتايج ضعيف وينگادا در تيم ملي اميد، او نبايد درايران مي ماند.
به گزارش پایگاه 598، پیروانی در گفتگو با "ورزش سه" از دلیل نتیجه نگرفتن تیمهای پایه صحبت کرد.

مربی نامدار در پایه کار نمی کند

برنامه ریزی که ما برای تیمهای پایه داشتیم خوب نبود. این نتایج نشان می دهد که باید برنامه ریزی منظم و نظارت کارشناسانه ای روی تیمهای پایه صورت گیرد. صدا و سیما، رسانه ها باید از این تیمها حمایت بیشترب انجام می دادند. اما من فکر می کنم که با وجود تمام انتقادها در رده پایه اتفاق خاصی نمی افتد، چون هیچ مربی نامداری که دستمزد حرفه ای می گیرد حاضر نیست بیاید در پایه ها کار کند. اما فدراسیون باید بداند که رده های پایه اهمیت ویژه ای دارد چرا که همین نونهالان در دو سال آینده به نوجوانان و امیدها به بزگسالان تبدیل می شوند و...

ویتنام و یمن و تایلند دارند زنگ خطر را زدند

در گذشته تنها کره و ژاپن و قطر و بعضی از کشورهای عربی رقیب ایران بودند. اما حالا می بینیم که تیمهایی مثل ویتنام و یمن و تایلند دارند زنگ خطر را برای فوتبال ما به صدا در آورند. قطعا این مساله در آینده برای ما مشکل ساز خواهد شد. به عقیده من نتایج ضعیف تیم ملی امید باعث شد که تیمهای دسته چندم آسیا هم این شهامت را پیدا کنند که جلوی ایران عرض اندام کنند و فکر کنند که ایران بضاعتش همین هست!

رعب و وحشت ایران از بین رفت!

تغییر و تحولات در تیمهای پایه خیلی زیاد است و کمیته فنی باید به این مساله رسیدگی کند. فوتبال دارد به سمت علمی شدن پیش می رود. اما ما هنوز از وینگادا استفاده می کنیم. شاید او در سالهای قبل به درد فوتبال ما می خورد. اما الان که بدترین نتیجه تارخ فوتبال را گرفته است، هیچ کاری نمی شود کرد. اما متاسفانه ما دقیقه 90 مشکلات را می بینیم. با این بودجه به عقیده من اگر مربی ایرانی می آوردیم از از لحاظ هزینه و هم از لحاظ نتیجه گیری خیلی بهتر بود. وینگادا از نفرات ایران هیچ شناختی نداشت. نتایج ضعیف امیدها روی همه رده های سنی ما تاثیر منفی گذاشت و باعث شد که آن رعب و وحشتی که همه از ایران داشتند، از بین برود. آقای وینگادا نتایج خوبی نگرفته است و نباید در فوتبال ایران می ماند. امیدوارم که مسئولین توجه بیشتری به تیمهای پایه نشان دهند تا فاصله ما با تیمهای آسیایی بیشتر از این نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها